Ik had hem weer ff geïnstalleerd versie 1.9.0.6 en gekeken in de instelling zoals u zei van de sabnzb.
Daar staat gewoon 30 verbindingen maar de download snelheid blijft in deze versie steken op 65 a 66 mb per sec.
Heel vreemd.
Moderators: Supporters, Moderator Team
Ik had hem weer ff geïnstalleerd versie 1.9.0.6 en gekeken in de instelling zoals u zei van de sabnzb.
Heeft u al misschien een oplossing voor mij want de versie 1.9.0.6 wil ik graag toch ook gaan gebruiken maar dan wel met de volle download snelheid.
Heeft u misschien wat meer info hoe ik dat precies moet doen.
Top dat gaat allemaal wel lukken maar dan heb ik nog een vraag: Moet ik SABnzb 2.3.2 versie 64 bit of 32 bit downloaden of maakt dat niet uit?mesa57 schreef: ↑08 mar 2021, 15:56 Btw. van de sabnzbd jongens / meisjes krijgen we de vraag of je ook nog eens sabnzbd 3.2.0 wilt proberen.
Helaas kunnen we dat niet zelf, want niemand van het team heeft glasvezel.
Externe sabnzbd : gewoon installeren, download server en mappen configuren en starten.
Dan is spotnet : bewerken -> downloadknop -> externe sabnzbd en de velden invullen.
Url : 127.0.0.1 Port: 8080 API key: api key gekopieerd van sabnzbd.
Ok heel erg bedankt voor de info en ik zal ff laten weten of het probleem dan is opgelost
Heel graag, want wij kunnen dit niet testen. Probeer ook nog eens sabnzbd 3.2.0 (de nieuwste).
Ik heb het eerst met de sabnzb 2.3.2 gedaan en toen was het probleem al opgelost.