Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.
(Niet Officieel) Nieuwe Spotnet versie 2.0 (testers nodig!)
Moderators: Supporters, Moderator Team
Forumregels
LEES: Forum Regels!
LEES: Forum Regels!
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 20 jul 2016, 12:35
- Reputation: 0
- Usenet: spotnet
- Internet: kpn
kan niet meer dowloaden na modemwissel
Support Request Template
Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 2.0.0.198.
Wat is je besturingssysteem?: Windows 10
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: spotnet
Welke Internet Provider heb je?: kpn
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: avg
Met welk programma download je?: spotnet
Wanneer begon je probleem?: sinds nieuw modem
Geef een beschrijving van je probleem: sinds gisteren nieuw modem van kpn en kan nu niet meer downloaden krijg iedere keer melding :"groep niet gevonden"
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: kan in instelling niks vinden of ik iets moet aanpassen ivm nieuwe modem
Schone installatie: Nee
XML bestand.: Geen antwoord gegeven
Generated by Support Toolkit SRT Generator.
Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 2.0.0.198.
Wat is je besturingssysteem?: Windows 10
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: spotnet
Welke Internet Provider heb je?: kpn
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: avg
Met welk programma download je?: spotnet
Wanneer begon je probleem?: sinds nieuw modem
Geef een beschrijving van je probleem: sinds gisteren nieuw modem van kpn en kan nu niet meer downloaden krijg iedere keer melding :"groep niet gevonden"
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: kan in instelling niks vinden of ik iets moet aanpassen ivm nieuwe modem
Schone installatie: Nee
XML bestand.: Geen antwoord gegeven
Generated by Support Toolkit SRT Generator.
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 28 mei 2014, 17:47
- Reputation: 0
- Usenet: Eweka
- Internet: Ziggo
Download geschiedenis wissen
Als ik in de nieuwste Spotnet in de map downloads alles verwijder, komt na de volgende opstart alles gewoon weer terug. Ik heb al gekeken bij http://localhost:8090/sabnzbd/, maar daar staat niets.
Is dit een bug? Heeft iemand een oplossing?
Is dit een bug? Heeft iemand een oplossing?
-
- Berichten: 292
- Lid geworden op: 13 feb 2011, 20:29
- Reputation: 0
- Leeftijd: 109
Re: (Niet Officieel) Nieuwe Spotnet versie 2.0 (testers nodi
Er zijn 3 van de 54 AV-Scanners die mekkeren.
https://www.virustotal.com/nl/file/510b ... 469012464/
https://www.virustotal.com/nl/file/510b ... 469012464/
-
- Berichten: 10
- Lid geworden op: 20 jul 2016, 18:51
- Reputation: 0
- Usenet: kpn
- Internet: kpn
Probleem: Groep niet gevonden.
Support Request Template
Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 2.0.0.198
Wat is je besturingssysteem?: Windows 10
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: kpn
Welke Internet Provider heb je?: kpn
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: avg
Met welk programma download je?: spotnet
Wanneer begon je probleem?: Na de installatie van de nieuwe versie 2.0.0.198
Geef een beschrijving van je probleem: Als ik wil downloaden, krijg ik de melding "Kan nieuwsgroep niet vinden"".
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: 1. Spotnet opnieuw geinstalleerd.
2. Nieuwsgroepen ververst.
3. Andere prvider ingevuld.
Schone installatie: Ja
XML bestand.:
Generated by Support Toolkit SRT Generator.
Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 2.0.0.198
Wat is je besturingssysteem?: Windows 10
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: kpn
Welke Internet Provider heb je?: kpn
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: avg
Met welk programma download je?: spotnet
Wanneer begon je probleem?: Na de installatie van de nieuwe versie 2.0.0.198
Geef een beschrijving van je probleem: Als ik wil downloaden, krijg ik de melding "Kan nieuwsgroep niet vinden"".
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: 1. Spotnet opnieuw geinstalleerd.
2. Nieuwsgroepen ververst.
3. Andere prvider ingevuld.
Schone installatie: Ja
XML bestand.:
Code: Selecteer alles
<?xml version="1.0"?>
-<Spotnet>
<Server Connections="2" SSL="0" Port="119" Password="" Username="" Server="textnews.kpn.nl" Type="Headers"/>
<Server Connections="2" SSL="0" Port="119" Password="" Username="" Server="news.kpn.nl" Type="Downloads"/>
<Server Connections="1" SSL="0" Port="119" Password="" Username="" Server="news.kpn.nl" Type="Uploads"/>
</Spotnet>
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 12 jun 2011, 15:21
- Reputation: 0
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 20 jul 2016, 13:34
- Reputation: 0
- Usenet: hitnews
- Internet: kpn
Re: Probleem: Groep niet gevonden.
zelfde melding bij muziek, niet bij boeken.
Na een nieuwe update doet alles het weer
Na een nieuwe update doet alles het weer
Laatst gewijzigd door boslight op 21 jul 2016, 09:52, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Berichten: 10
- Lid geworden op: 20 jul 2016, 18:51
- Reputation: 0
- Usenet: kpn
- Internet: kpn
Re: Probleem: Groep niet gevonden.
Bij mij werkt het nog steeds niet.
Ik wacht het wel af, zie dus dat ik niet de enige ben ....
Ik wacht het wel af, zie dus dat ik niet de enige ben ....
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 20 jul 2016, 19:48
- Reputation: 0
- Usenet: kpn
- Internet: kpn
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 21 jul 2016, 07:44
- Reputation: 0
Downgrade 2.0.0.198 naar 2.0.0.172 (met externe NZBGet)
Ik gebruik mijn Spotnet uitsluitend met een externe downloadclient.
Eerst gebruikte ik SABnzbd, maar sinds de update voorbij 0.7 werkt deze niet meer naar behoren op mijn NAS (repair + extract liep in 9 van de 10 gevallen fout).
Dus overgestapt op Spotnet 2.0 welke enorm vlot werkte met NZBget, die de eerder vermelde problematiek niet vertoonde.
Krijg ik laatst een automatische update naar 2.0.0.198 (draaide eerder 2.0.0.172) welke om één of andere reden (kan hier geen verklaring voor vinden) geen externe downloaders meer toelaat.
Dus: een downgrade is nodig!
Ik heb de installer gedownload vanop spot-net.nl (versie 2.0.0.172 ten tijde van schrijven) en deze geïnstalleerd.
Tot mijn verbazing bleef ik echter op 2.0.0.198!
Na wat rondzoeken gemerkt dat de update-bestanden gedownload worden naar je persoonlijke profiel.
Op Windows 7/8/10 is dit onder c:\users\JOUWGEBRUIKERSNAAM\appdata\local\spotnet
Daar het mapje "app-2.0.0.198" verwijderd (app-2.0.0.172 uiteraard laten staan).
Applicatie herstart en ik zat opnieuw op de vorige versie (in mijn geval 2.0.0.172).
Echter is toen gebleken dat de automatische update sowieso loopt (ik kan ook nergens een optie vinden om deze uit te schakelen) dus de eerder vermelde stappen opnieuw herhaald.
Nu heb ik het bestand "update.exe" (ook te vinden in de eerder genoemde appdata folder) van naam veranderd (deze heet bij mij nu _update.exe).
Bij opstarten wordt de update niet meer automatisch toegepast en blijft deze gewoon op 2.0.0.172 draaien.
edit: ook even je snelkoppelingen aanpassen... de standaard snelkoppelingen verwijzen naar de updater, en je moet deze naar spotnet.exe laten verwijzen, te vinden in c:\users\JOUWGEBRUIKERSNAAM\appdata\local\spotnet\app-2.0.0.172)
Eerst gebruikte ik SABnzbd, maar sinds de update voorbij 0.7 werkt deze niet meer naar behoren op mijn NAS (repair + extract liep in 9 van de 10 gevallen fout).
Dus overgestapt op Spotnet 2.0 welke enorm vlot werkte met NZBget, die de eerder vermelde problematiek niet vertoonde.
Krijg ik laatst een automatische update naar 2.0.0.198 (draaide eerder 2.0.0.172) welke om één of andere reden (kan hier geen verklaring voor vinden) geen externe downloaders meer toelaat.
Dus: een downgrade is nodig!
Ik heb de installer gedownload vanop spot-net.nl (versie 2.0.0.172 ten tijde van schrijven) en deze geïnstalleerd.
Tot mijn verbazing bleef ik echter op 2.0.0.198!
Na wat rondzoeken gemerkt dat de update-bestanden gedownload worden naar je persoonlijke profiel.
Op Windows 7/8/10 is dit onder c:\users\JOUWGEBRUIKERSNAAM\appdata\local\spotnet
Daar het mapje "app-2.0.0.198" verwijderd (app-2.0.0.172 uiteraard laten staan).
Applicatie herstart en ik zat opnieuw op de vorige versie (in mijn geval 2.0.0.172).
Echter is toen gebleken dat de automatische update sowieso loopt (ik kan ook nergens een optie vinden om deze uit te schakelen) dus de eerder vermelde stappen opnieuw herhaald.
Nu heb ik het bestand "update.exe" (ook te vinden in de eerder genoemde appdata folder) van naam veranderd (deze heet bij mij nu _update.exe).
Bij opstarten wordt de update niet meer automatisch toegepast en blijft deze gewoon op 2.0.0.172 draaien.
edit: ook even je snelkoppelingen aanpassen... de standaard snelkoppelingen verwijzen naar de updater, en je moet deze naar spotnet.exe laten verwijzen, te vinden in c:\users\JOUWGEBRUIKERSNAAM\appdata\local\spotnet\app-2.0.0.172)
Laatst gewijzigd door Boullie op 26 jul 2016, 08:38, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Berichten: 6
- Lid geworden op: 02 jun 2015, 11:24
- Reputation: 0
- Usenet: eweka
- Internet: ziggo/upc
Re: (Niet Officieel) Nieuwe Spotnet versie 2.0 (testers nodi
Na de 1 na laatste 2.0 update viel mij op dat de downloadsnelheid bij mij van rond 7/8mb voor de update ineens naar rond de 5mb is gegaan na de update. Klopt dit?