Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.
Ervaringen & Discussie: Hitnews
Moderator: Moderator Team
Forumregels
LEES: Forum Regels!
LEES: Forum Regels!
-
-
- Usenet: hitnews
- Internet: telfort
Re: Ervaringen & Discussie: Hitnews
Hallo,
kan iemand op z'n jip en janneke manier uitleggen over de database van Wolf (heb ik inmiddels gedownload)
kan iemand op z'n jip en janneke manier uitleggen over de database van Wolf (heb ik inmiddels gedownload)
-
- Usenet: Hitnews en Astraweb
Zie viewtopic.php?f=3&t=2076&p=18002&hilit= ... 7+4#p18002tator schreef:Hallo,
-
- Usenet: Hitnews
- Internet: Ziggo
- Leeftijd: 38
- Contacteer:
Netwerk Status
Via deze pagina houden we u op de hoogte van eventuele storingen.
10-04-2011
Het lijkt erop dat er geen headers meer binnenkomen. Er wordt aan dit probleem gewerkt.
Excuses voor het ongemak.
Al enige tijd zijn er problemen met de snelheid van oudere posts (ouder dan ongeveer 120 dagen). Hoewel er nog steeds druk gewerkt wordt aan een definitieve oplossing hebben we een tijdelijke oplossing uitgerold waardoor foutmeldingen voorbij moeten zijn en de snelheid al verbeterd is. We verwachten binnen enkele dagen een definitieve oplossing.
Via deze pagina houden we u op de hoogte van eventuele storingen.
10-04-2011
Het lijkt erop dat er geen headers meer binnenkomen. Er wordt aan dit probleem gewerkt.
Al enige tijd zijn er problemen met de snelheid van oudere posts (ouder dan ongeveer 120 dagen). Hoewel er nog steeds druk gewerkt wordt aan een definitieve oplossing hebben we een tijdelijke oplossing uitgerold waardoor foutmeldingen voorbij moeten zijn en de snelheid al verbeterd is. We verwachten binnen enkele dagen een definitieve oplossing.
-
- Usenet: Hitnews en Astraweb
Kreeg deze mail van hitnews
Hallo
Het spijt me dat ik zo laat reageer, maar de supportsyteem had een probleem met het versturen van de mail
Zou je de aantal headers bij server instellingen op 100000 zetten.
Best regards,
Support Team
Maar werken doet het nog niet
Hallo
Het spijt me dat ik zo laat reageer, maar de supportsyteem had een probleem met het versturen van de mail
Zou je de aantal headers bij server instellingen op 100000 zetten.
Best regards,
Support Team
Maar werken doet het nog niet
-
Het header probleem word op de Hitnews status pagina gemeld.
Edit: Het probleem is opgelost.
Edit: Het probleem is opgelost.
Laatst gewijzigd door hjvbft op 11 apr 2011, 14:17, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Usenet: hitnews
- Internet: tele2
Heb mail gehad van hitnews
Headers op 100000 zetten en het werkt weer
Headers op 100000 zetten en het werkt weer
-
klein vraagje werkt Hitnews nou goed samen met spotnet ?? want ik wil namelijk mij gaan aan melden bij hun .of zijn er nog ploblemen tussen spotnet en hitnews ..??
graag reactie..en als ik specifieks moet doen in de instellingen van spotnet dan graag duidelijke uitleg
alvast bedankt
graag reactie..en als ik specifieks moet doen in de instellingen van spotnet dan graag duidelijke uitleg
alvast bedankt
-
Hou er rekening mee dat Hitnews een header retentie heeft van ongeveer 30 dagen.
Spots ouder dan 30 dagen zijn hierdoor zonder het gebruik van de database van een andere server niet zichtbaar in Spotnet. Het vragen/verwijzen/aanbieden van database bestanden via dit forum (ook via PB) is niet toegestaan.
Het is makkelijker om een andere server te gebruiken die een betere header retentie heeft.
Uitleg Hitnews
Spots ouder dan 30 dagen zijn hierdoor zonder het gebruik van de database van een andere server niet zichtbaar in Spotnet. Het vragen/verwijzen/aanbieden van database bestanden via dit forum (ook via PB) is niet toegestaan.
Het is makkelijker om een andere server te gebruiken die een betere header retentie heeft.
Uitleg Hitnews
-
welke raad je mij aan ??? of meerderehjvbft schreef:Hou er rekening mee dat Hitnews een header retentie heeft van ongeveer 30 dagen.
Uitleg Hitnews