Pagina 81 van 94

Ik ontvang geen nieuwe downloads meer??

Geplaatst: 04 aug 2016, 08:37
door Ropie58
Beste mensen,

Sinds dinsdag ontvang ik geen nieuwe downloads meer. Om 10:18 uur had ik mijn laatste download binnengekregen. Ik werkte met Spotnetversie 1.863. Voor de zekerheid heb ik nu de laatste versie gedownload (2.0.0.201) en deze heeft zich over de oude versie heengezet. Helaas, zonder resultaat. Ik gebruik SunnyUsenet als NZB-server en Ziggo is mijn internetprovider.

Zijn jullie bekend met dit probleem, en zo ja, is er ook een oplossing voorhanden?

Ik hoor graag van jullie.

B.v.d.

Rob.

Re: (Niet Officieel) Nieuwe Spotnet versie 2.0 (testers nodi

Geplaatst: 04 aug 2016, 09:04
door PsyCorps
Zie onderstaande mail, tl;dr: verwijder spotnet een x en vergeet niet om c:\programdata\spotnet ook te verwijderen en installeer het hele spulletje een x opnieuw, de database zal opnieuw worden opgebouwd en de zaak werkt weer...

Attention Customer:

Firstly, we want to apologize because during the process of preparing an improvement to our platform, changes were inadvertently made live overnight to all customers rather than the intended test group. After considering the options available, we believe it would cause greater harm to try and revert this change.

Below is the information we intended to send you ahead of making these changes, explaining what the changes are and how to solve any issues you may encounter. Due to this improvement you will be able to retrieve more complete header information about all articles on our servers.
________________________________________

FAQ’s

What has changed?

The article numbering has been changed: old and damaged headers have been restored/repaired and some missing headers have been added.

What does this mean for me?

It is quite possible you won’t notice anything, except for increased header information. Depending on your usenet software you might have to refresh your groups.

Why can’t I download anything?

Your profile may be damaged. It is also possible that you will have to unsubscribe or remove the newsgroups from your software, and re-subscribe/re-add.
________________________________________

Please refer to the instructions below to help solve header issues for some of the most popular clients.

• Spotnet
The database will need to be rebuilt to use the new headers. Remove Spotnet from your PC using the control panel, then download and install the latest version from http://www.spot-net.nl.

• GrabIt
You will need to update the groups you are subscribed to. Right click the group name on the left side of GrabIt, and select ‘Full Update’.

• SpotLite
To re-enable SpotLite, click ‘Options’ and then ‘Delete and redownload headers’.

• Newsleecher
We haven’t found any issues with Newsleecher. Should you encounter any problems, right click and select ‘Wipe Group Cache’. This should then download the new headers.

• Newsbin Pro
Use the following method to keep all headers you have already downloaded:
1. Select all of the groups that you're subscribed to by pressing ctrl-a.
2. Right click and select ‘Post Storage’ and then ‘Use Download Age’.
3. Set the download age to ‘10’ in the Options/Setup menu.
4. Refresh the headers as usual.
• XNews
1. Click ‘Group’, then ‘Refresh Headers Special’.
2. Select the whole range.
3. Select ‘Retrieve and Include read articles’
4. Click ‘OK’
• News Rover
Old headers won’t be loaded if the message body has not yet been downloaded. To solve this, click Newsgroup with the right mouse button and select ‘Re-download list of available messages’.

• Unison
Right click ‘Newsgroup’ and then select ‘Reset newsgroup’.

• Outlook Express/Windows Mail
Remove (unsubscribe) the newsgroup, and then add it again.
________________________________________

Again, we apologize for any inconvenience you may have experienced. If you need assistance or have any questions please contact support at support@sunnyusenet.com.

Best,
SunnyUsenet

Re: (Niet Officieel) Nieuwe Spotnet versie 2.0 (testers nodi

Geplaatst: 04 aug 2016, 09:57
door mesa57
Verkeerde oplossing. Zo raak je alle instellingen kwijt. De database verwijderen is voldoende
(.dbc en .dbs in c:\programdata\spotnet)

Re: (Niet Officieel) Nieuwe Spotnet versie 2.0 (testers nodi

Geplaatst: 04 aug 2016, 13:10
door sunny1969
Kan iemand mij uitleggen hoe ik de gedownloade films enz. weer in mijn newsleecher krijg, ik had hier altijd iemand voor maar die is overleden, heb spot net 2 net geïnstalleerd maar wat ik nu download komt niet meer automatisch in newsleecher terecht.

Re: (Niet Officieel) Nieuwe Spotnet versie 2.0 (testers nodi

Geplaatst: 04 aug 2016, 15:14
door Hukelfrukel
Nieuwste versie Spotnet 2.0 niet te downloaden. Ik had problemen met deze versie en besloot hem opnieuw te installeren, maar de downloadlink op de webpagina werkt niet zodat ik nu zonder spotnet zit. Great work!

Inmiddels gelukt.

Re: (Niet Officieel) Nieuwe Spotnet versie 2.0 (testers nodi

Geplaatst: 04 aug 2016, 19:56
door Pendoza
Hoi,

Ik gebruik nu al een aantal jaren spotnet en sinds een aantal maanden spotnet 2.0. Dit omdat de andere versie totaal niet meer voldeed aan mijn verwachten (of helemaal niet meer werkt).

Spotnet 2.0 is een goede stap alleen heb ik nu al sinds het begin een bug die ik zwaar irritant vind. Ik had net de bekende sunnyusenet bug en moest dus de database verwijderen. Ik heb toen alles maar verwijderd (ook de program map etc) en alles opnieuw geinstalleerd.

Helaas is het probleem wat ik heb nog steeds hetzelfde. Het probleem is namelijk dat ALLE filters (de default en die ik aanmaak) maar maximaal 250 resultaten tonen terwijl er 600000 resultaten zijn. In de hoofd filter (dus bijvoorbeeld BEELD) kan ik scrollen zodat er meer resultaten komen. Dit werkt helaas niet bij losse filters (zoals HD) of bij custom filters.

Is hier een oplossing voor want nu is het onmogelijk om te scrollen op alle HD films die de laatste 2 jaar zijn gespot.

Re: (Niet Officieel) Nieuwe Spotnet versie 2.0 (testers nodi

Geplaatst: 04 aug 2016, 20:06
door mesa57
Waarom voldeed spotnet 1.8.6.3 dan niet ?

Re: (Niet Officieel) Nieuwe Spotnet versie 2.0 (testers nodi

Geplaatst: 04 aug 2016, 20:11
door Pendoza
Ik weet niet wat je bedoeld. Op de website staat Spotnet 1.8.5.9. Niet de versie die jij zegt. En mijn vraag is over spotnet 2.0 niet over een andere versie gemaakt door andere mensen.

Re: (Niet Officieel) Nieuwe Spotnet versie 2.0 (testers nodi

Geplaatst: 04 aug 2016, 20:19
door mesa57
Spotnet (classic) 1.8.5.9 staat officieel op deze site (zie tabs in het hoofdmenu). En is gebaseerd op de oorspronkelijke spotnet code. De limiet die je noemt zit daar niet op. Hij update zelf, indien gewenst, naar 1.8.6.3
Spotnet v2 is een refactor van de oorspronkelijke spotnet en nu nog een bèta versie.

Re: (Niet Officieel) Nieuwe Spotnet versie 2.0 (testers nodi

Geplaatst: 05 aug 2016, 09:55
door Hukelfrukel
This page (https://www.spotnet.tk/) is currently offline. However, because the site uses CloudFlare's Always Online™ technology you can continue to surf a snapshot of the site. We will keep checking in the background and, as soon as the site comes back, you will automatically be served the live version.

Ik kan wachten wat ik wil maar de site blijft offline en verhindert het downloaden van de nieuwste versie van Spotnet. Via een andere weg ben ik aan de nieuwe versie gekomen die echter niet werkt. Waarom weet ik niet.

Zie verder mijn signature.

:twisted: :yuck: :duh: