Zou goed kunnen, ben fan van Catweazel maar gebruikte de naam even als voorbeeld.toja schreef: @herman_023: Catweazel is toch gestopt inmiddels?
Reacties hoe je op meerdere kenmerken/attributen kan filteren nog steeds welkom!
Moderators: Supporters, Moderator Team
Zou goed kunnen, ben fan van Catweazel maar gebruikte de naam even als voorbeeld.toja schreef: @herman_023: Catweazel is toch gestopt inmiddels?
Tis makkelijk, als je het maar weet, en dat is met alles zo..herman_023 schreef: Reacties hoe je op meerdere kenmerken/attributen kan filteren nog steeds welkom!
Bedankt.Gompy schreef:Twee tot drie keer op Datum klikken dan kun je verder terug scrollen.
Is al tig keer gemeld maar wordt niet opgenomen.
Nee, vind ik niet prettig. Spotnet v2 bevalt prima. Ik heb ook geen last van die halfgare idoot, maar het zou gewoon prettig zijn als zijn geraaskal standaard voor iedereen wordt geblokkeerd. Kan-ie posten tot-ie een ons weegt zonder dat iemand er last van heeft. Waarom je überhaupt iets tegen homo's zou hebben is mij sowieso volkomen onduidelijkmesa57 schreef:@motto : heb je spotnet 1.8.6.3 al geprobeerd ?