Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.
Unexpected response: 'reader.xsnews.nl: Session timeout.'
Moderator: Moderator Team
-
- Usenet: Supernews
- Internet: Ziggo Z3
Unexpected response: 'reader.xsnews.nl: Session timeout.'
Bij deze fatal error is duidelijk wat het probleem is. De enige manier om dit te fixen is gewoon weer retrieve.php --force te draaien.
Deze error krijg ik steeds na zoveel tijd bij het retrieven van spots/comments. En dan heb ik het over >30min.
Moet ik er wel even bij vermelden dat dit alleen gebeurd bij de eerste keer retrieven. Dus het ophalen van zo'n ~220k spots.
Deze error zal wel niet meer optreden bij regelmatige updates.
Toch blijf ik mij er aan irriteren. Misschien iets voor in de wiki? Alvast mensen waarschuwen dat dit niet echt te voorkomen is, tenzij je het retrieve script zo aan past dat het om de 15min de oude connectie dropped en een nieuwe connectie maakt?
Of het script laat detecteren of de verbinding weg is en dan automatisch probeert de verbinding weer te herstellen?
Deze error krijg ik steeds na zoveel tijd bij het retrieven van spots/comments. En dan heb ik het over >30min.
Moet ik er wel even bij vermelden dat dit alleen gebeurd bij de eerste keer retrieven. Dus het ophalen van zo'n ~220k spots.
Deze error zal wel niet meer optreden bij regelmatige updates.
Toch blijf ik mij er aan irriteren. Misschien iets voor in de wiki? Alvast mensen waarschuwen dat dit niet echt te voorkomen is, tenzij je het retrieve script zo aan past dat het om de 15min de oude connectie dropped en een nieuwe connectie maakt?
Of het script laat detecteren of de verbinding weg is en dan automatisch probeert de verbinding weer te herstellen?