Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.
Ervaringen & Discussie: Hitnews
Moderator: Moderator Team
Forumregels
LEES: Forum Regels!
LEES: Forum Regels!
-
Ervaringen & Discussie: Hitnews
Beste Mensen
Heb spotnet geinstalleerd en mijn payserver gegevens ingevulde maar mijn hitnews account werkt niet.Heeft iemand hier een oplossing voor .
bvd Bergamo1
Heb spotnet geinstalleerd en mijn payserver gegevens ingevulde maar mijn hitnews account werkt niet.Heeft iemand hier een oplossing voor .
bvd Bergamo1
-
Re: Spotnet en Hitnews
servers.xml staat in:
Vista + Windows 7 = C:\ProgramData\Spotnet\
XP= C:\Documents and Settings\All Users\Local Application Data\Spotnet\
servers.xml voor Hitnews:Dit opslaan en voor het bestand "alleen lezen" aanvinken (voorkomt dat Spotnet het bestand aanpast).
Hitnews instellingen: http://www.hitnews.eu/index.php?group=4
Een andere oplossing is het gebruik van een andere (pay) server.
servers.xml voor Hitnews:
Code: Selecteer alles
<Spotnet>
<Server Type="Headers" Server="news2.neva.ru" Username="" Password="" Port="563" SSL="1" Connections="1" />
<Server Type="Downloads" Server="ssl.hitnews.eu" Username="invullen" Password="invullen" Port="563" SSL="1" Connections="2" />
<Server Type="Uploads" Server="upload.hitnews.eu " Username="invullen" Password="invullen" Port="563" SSL="1" Connections="1" />
</Spotnet>
-
Een hele goede tweak. Ik zit alleen met 1 probleem. Wanneer ik de bovenstaande instelling doet komt Spotnet bij elke start met 'Selecteer u Provider'.
Heeft iemand hier een fix voor?
1. Mijn Config
2, Ik heb het gemarkeerd als alleen lezen.
3. Wat me opvalt is dat er een 'news.neva.ru.spots' wordt aangemaakt en geen 'news2.neva.ru.spots'.
Heeft iemand hier een fix voor?
1. Mijn Config
Code: Selecteer alles
<Spotnet>
<Server Type="Headers" Server="news2.neva.ru" Username="" Password="" Port="563" SSL="1" Connections="1" />
<Server Type="Downloads" Server="news.hitnews.eu" Username="*****" Password="*****" Port="563" SSL="1" Connections="3" />
<Server Type="Uploads" Server="news.hitnews.eu" Username="****" Password="******" Port="563" SSL="1" Connections="1" />
</Spotnet>
3. Wat me opvalt is dat er een 'news.neva.ru.spots' wordt aangemaakt en geen 'news2.neva.ru.spots'.
-
- Usenet: Hitnews
- Internet: Ziggo
het gaat goed, bij selecteer uw provider voer je hitnews weer in + je gebruikersnaam en ww. daarna verwijder je news.hitnews.eu.spots en news.neva.ru.spots wijzig je in news.hitnews.eu.spots en dan ben je klaar
-
Dankje. Het renamen did the trick. Alleen had ik iets andere aanpak, omdat hij de oude post niet wilde downloaden. Mijn stappen planbombarie86 schreef:het gaat goed, bij selecteer uw provider voer je hitnews weer in + je gebruikersnaam en ww. daarna verwijder je news.hitnews.eu.spots en news.neva.ru.spots wijzig je in news.hitnews.eu.spots en dan ben je klaar
- news2.neva.ru instellen en alle post binnenhalen
- Spotnet afsluiten en weer opstarten
- Hitnews server instellen en post op laten halen
- Spotnet afsluiten
- servers.xml aanpassen naar bovenstaande instellingen
- servers.xml alleen lezen maken
- news.hitnews.eu.spots verwijderen
- news.neva.ru.spots hernoemen naar news.hitnews.eu.spots
Ik hoop dat de mensen hier wat aan hebben.
-
- Leeftijd: 53
-
Het werktBedankt, bomdarie86hjvbft schreef:servers.xml staat in:
servers.xml voor Hitnews:Dit opslaan en voor het bestand "alleen lezen" aanvinken (voorkomt dat Spotnet het bestand aanpast).Code: Selecteer alles
<Spotnet> <Server Type="Headers" Server="news2.neva.ru" Username="" Password="" Port="563" SSL="1" Connections="1" /> <Server Type="Downloads" Server="ssl.hitnews.eu" Username="invullen" Password="invullen" Port="563" SSL="1" Connections="2" /> <Server Type="Uploads" Server="upload.hitnews.eu " Username="invullen" Password="invullen" Port="563" SSL="1" Connections="1" /> </Spotnet>
Ik hed de servers.xml verwijderd in, C: ProgramData/Spotnet en daar een nieuw tekstdocument gemaakt en deze gegevens in geplakt:
<Spotnet>
<Server Type="Downloads" Server="ssl.hitnews.eu" Username="invullen" Password="invullen" Port="563" SSL="1" Connections="2" />
<Server Type="Uploads" Server="upload.hitnews.eu " Username="invullen" Password="invullen" Port="563" SSL="1" Connections="1" />
</Spotnet>
daarna de naam van het tekstdocument veranderd in servers en de extensie veranderd in xml en bij eigenschappen alleen lezen aagevinkt.
Werkt nu perfect. Groet Hertog-R
-
Re: Ervaringen & Discussie: Hitnews
Dank allemaal voor de duidelijke uitleg.
Vooral angelnl heeft mij door zijn duidelijke stappenplan geholpen; werkt nu als een tierelier met hitnews
Dank+groet, Miko
Vooral angelnl heeft mij door zijn duidelijke stappenplan geholpen; werkt nu als een tierelier met hitnews
Dank+groet, Miko
-
Heb het mapje servers geknipt en geplakt op buroblad en daarna het bestandje vervangen met de hitnews tekst etc dan opslaan en vervolgens alleen lezen via eigenschappen aangevinkt en daarna bestandje geknipt en geplakt in spotnet map en voila het werkt goed
-
Zojuist ervaren dat news2.neva.ru om authentificatie vraagt.(zijn wakker gemaakt door de vele aanvragen zeker?)
Nu als provider Hitnews ingevoerd met gebruikersnaam en wachtwoord en nu werkt het wel allemaal, ook de NZB-knop.
Gaat ook terug tot 2009.
Hopelijk blijft dat zo......
Nu als provider Hitnews ingevoerd met gebruikersnaam en wachtwoord en nu werkt het wel allemaal, ook de NZB-knop.
Gaat ook terug tot 2009.
Hopelijk blijft dat zo......