Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.
Staat in het eerder genoemde topic.
Komt doordat de servers bij Eweka geoptimaliseerd zijn voor specifieke taken.
1 voor tekstgroepen, veel voor downloaden zonder ssl, 1 voor downloaden met ssl, 1 voor uploaden zonder ssl.
In Spotnet word daarom een servers.xml gebruikt. SpotLite gebruikt geen vergelijkbare oplossing.
In het eerder genoemde topic staat een niet officiele workaround voor Eweka.
Okay ik het is me duidelijk.
FF niet het stukje hierover gelezen excuses .
Jammer want het is zelfs een reden om bij Eweka weg te gaan maar ik heb tot oktober een account betaald .
Vanaf dan maar naar supernews.
Je kan er ook voor kiezen om voor een paar euro een block te kopen. Als je er een uitzoekt die wel goed werkt met Spotlite kun je fatsoenlijk gebruik maken van Spotlite en voor 100% van eweka De data die gebruikt wordt door Spotlite is maar marginaal, hoeveel precies kan ik je niet vertellen, maar het meeste wordt gebruikt door het openen van de spots.
Voor ondersteuning: klik hier. Probleem niet opgelost, maak dan een nieuw topic aan.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of Spot-net.nl Forums.
The Management of Spot-net.nl Forums does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of Spot-net.nl Forums that results in any loss whatsoever in any manner to a member of Spot-net.nl Forums, or to any other person.
Furthermore, the Management of Spot-net.nl Forums is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from Spot-net.nl Forums.