Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.
Spotlite versie: 1.0.3 Besturingssysteem: Windows 7 Ultimate 64 Bit SP1 Usenet Provider: Hitnews Internet Provider: Tele2 Antivirus / Firewall*: Eset Smart Security 4 Probleem: Ik gebruikte voorheen Spotnet, werkte prima out of the box met Hitnews. Geen oudere headers, maar dat had ik anders opgelost. Nu heb ik echter SpotLite geinstalleerd (hoorde dat het sneller was), en ik krijg geen headers meer binnen wat ik ook probeer. Wat ik gedaan heb: Vanalles, enige dat mij opviel is dat als ik Header compressie uit heb staan ik de foutmelding krijg dat mijn USP headeren niet zou ondersteunen, en als het aan staat krijg ik geen foutmelding, maar krijg ook geen headers.
Ik denk dat ik een foutje maak met het instellen, maar ik weet niet welke instellingen ik wel moet gebruiken... Iemand die mij dat kan vertellen?
Ik krijg namelijk wel de melding Bezig met binnenhalen nieuwe headers, maar geen percentage oid.
Edit:
Voor de personen die hier ook last van hebben, de oplossing is het maximum aantal headers op 1000 te zetten
Laatst gewijzigd door RainingBullet op 09 apr 2011, 13:50, 2 keer totaal gewijzigd.
Ep Woody schreef:Welke instellingen gebruik je in spotlite?
Heb je je Eset zo ingesteld dat hij de nieuws-verbindingen doorlaat zonder deze te scannen?
Heb news.hitnews.eu gebruikt en ook de sll.hitnews.eu maar beide problemen hier.
Heb eset firewall gewoon toestemming gegeven.
Of moet je bij eset zelf ook nog wat instellen.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of Spot-net.nl Forums.
The Management of Spot-net.nl Forums does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of Spot-net.nl Forums that results in any loss whatsoever in any manner to a member of Spot-net.nl Forums, or to any other person.
Furthermore, the Management of Spot-net.nl Forums is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from Spot-net.nl Forums.