Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.
RAR worden niet uitgepakt
Moderator: Moderator Team
-
- Usenet: eweka
- Internet: re
RAR worden niet uitgepakt
Na bijvoorbeeld binnehalen bluray of dvd worden heel vaak bij mij de bestanden niet automatisch uitgepakt. Zo heb ik dan een hele rij met rar/par files waar ik niet mee kan. Moet ik dan iets aanklikken of toch een ander programma er bij downloaden?
Ik hoor het graag.
Ik hoor het graag.
-
- Leeftijd: 41
Re: RAR worden niet uitgepakt
Hi Ferry,
Het lijkt erop dat je nog redelijk nieuw bent mbt downloaden daarom stuur ik je graag door naar deze handleiding
Ik hoop dat je hier mee vooruit kunt.
Het lijkt erop dat je nog redelijk nieuw bent mbt downloaden daarom stuur ik je graag door naar deze handleiding
Ik hoop dat je hier mee vooruit kunt.
Veel woorden weinig wol, klinkt niet echt zinvol.
It's just me, nothing more nothing less
-
Op zich niet helemaal nieuw en heb ook met ftd qiuckpar winrar ed. gewerkt. Echter dacht ik dat spot-net alles zelf uitpakte maar dat is dan niet zo? Gaarne toch wat tips.
Bedoel je dat het bestand van Spotnet niet helemaal is uitgepakt of dat hij al een map heeft gemaakt dat daar het niet is uitgepakt?ferry schreef:Op zich niet helemaal nieuw en heb ook met ftd qiuckpar winrar ed. gewerkt. Echter dacht ik dat spot-net alles zelf uitpakte maar dat is dan niet zo? Gaarne toch wat tips.
-
Hij heeft inderdaad in upack een map gemaakt na binnenhalen maar daar niet uitgepakt.
Dan zou ik het maar handmatig proberen te doen...ferry schreef:Hij heeft inderdaad in upack een map gemaakt na binnenhalen maar daar niet uitgepakt.
-
ok dat is dus normaal. Ik dacht dat mijn spot-net niet goed werkte ofzo.
Bedankt in ieder geval.
Bedankt in ieder geval.
Graag gedaanferry schreef:ok dat is dus normaal. Ik dacht dat mijn spot-net niet goed werkte ofzo.
Bedankt in ieder geval.
-
- Leeftijd: 41
Soms gaat er met uitpakken iets niet goed.
Het beste kun je dan eerst je download controleren met quickpar en deze vervolgens handmatig uit te pakken.
vergeet niet je antivirus / anti malware software te gebruiken om je download te scannen.
Het beste kun je dan eerst je download controleren met quickpar en deze vervolgens handmatig uit te pakken.
vergeet niet je antivirus / anti malware software te gebruiken om je download te scannen.
Veel woorden weinig wol, klinkt niet echt zinvol.
-
- Usenet: Eweka
- Internet: ziggo
Als ik download krijg ik allemaal rar. bestandjes. Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik het kan gebruiken?