Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.
Leeftijd van spots
Moderator: Moderator Team
-
- Berichten: 10
- Lid geworden op: 05 jul 2011, 21:47
- Reputation: 0
- Usenet: USCN
- Internet: UPC
Leeftijd van spots
Beste Spot-net,
met het programma spotnet heb ik een probleem dat ik op dit moment alleen maar spots kan zien teruglopend tot afgelopen woensdag, ik had vandaag spotnet opnieuw moeten installeren i.v.m. probleem met ophalen nieuwe spots, maar toen die geinstalleerd was zag ik nog spots tot 100+ dagen terug.
Mijn provider is USCN (400 dagen retentie), hoe kan ik spotnet zover krijgen dat ik weer spots van langer geleden kan zien?
Alvast bedankt voor de reacties
met het programma spotnet heb ik een probleem dat ik op dit moment alleen maar spots kan zien teruglopend tot afgelopen woensdag, ik had vandaag spotnet opnieuw moeten installeren i.v.m. probleem met ophalen nieuwe spots, maar toen die geinstalleerd was zag ik nog spots tot 100+ dagen terug.
Mijn provider is USCN (400 dagen retentie), hoe kan ik spotnet zover krijgen dat ik weer spots van langer geleden kan zien?
Alvast bedankt voor de reacties
-
- Berichten: 2396
- Lid geworden op: 13 feb 2011, 20:51
- Reputation: 0
Re: Leeftijd van spots
De retentie die USCN aangeeft is de retentie op de binaire bestanden, de retentie op de headers bepaalt hoe groot je database wordt.
Ik kan op de site van USCN niet terugvinden wat de retentie op de headers is. Je zou dat zelf kunnen navragen bij je provider.
Als de headerretentie groter is dan die paar dagen die je nu kunt terugkijken, dan zou ik Spotnet een nieuwe database laten ophalen.
PS. USCN staat nog niet in ons overzicht van providers. viewforum.php?f=16 Graag zou ik je willen uitnodigen een nieuw topic aan te maken in ons forum met jouw bevindingen!
Ik kan op de site van USCN niet terugvinden wat de retentie op de headers is. Je zou dat zelf kunnen navragen bij je provider.
Als de headerretentie groter is dan die paar dagen die je nu kunt terugkijken, dan zou ik Spotnet een nieuwe database laten ophalen.
PS. USCN staat nog niet in ons overzicht van providers. viewforum.php?f=16 Graag zou ik je willen uitnodigen een nieuw topic aan te maken in ons forum met jouw bevindingen!
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
===============================
Ik beantwoord geen ondersteuningsvragen via PB
===============================
===============================
Ik beantwoord geen ondersteuningsvragen via PB
===============================
-
- Berichten: 10
- Lid geworden op: 05 jul 2011, 21:47
- Reputation: 0
- Usenet: USCN
- Internet: UPC
Re: Leeftijd van spots
Aah oke, ik zal binnenkort even een e-mailtje sturen naar USCN dan qua header retentie... Maar voordat ik dus opeens een probleem had dat ik geen nieuwe posts zag (pre-deinstall), zag ik nog wel posts van 100+ dagen terug, maar na het herinstalleren van spotnet niet meer...
Zal binnenkort een topic aanmaken dan
Zal binnenkort een topic aanmaken dan
-
- Berichten: 10
- Lid geworden op: 05 jul 2011, 21:47
- Reputation: 0
- Usenet: USCN
- Internet: UPC
Re: Leeftijd van spots
Beste
wij hebben inderdaad een retentie van 400 dagen over de binaire bestanden
heeft u al een updage gedownload van spotnet ?
spotnet heeft namelijk het vervelende dat als er een nieuwe versie uit is
dat zij de oude niet meer ondersteunen
u zou ook kunnen kijken om te zoeken op http://nzbindex.com
Metr vriendelijke groet,
Dus qua header retentie zou het ook goed moeten zitten...Beste
Header retentie is hetzelfde als de algemene retentie en die zit op de +/- 400 dagen, er is wel text retentie en die bedraagt 1600+ dagen
wij hopen hiermee uw vraag te hebben beantwoord
Met vriendelijke groet,
Hoe laat ik spotnet een nieuwe database opbouwen?
-
- Berichten: 10
- Lid geworden op: 05 jul 2011, 21:47
- Reputation: 0
- Usenet: USCN
- Internet: UPC
Re: Leeftijd van spots
Ik heb de volledige nieuwe installatie gedaan, heeft geen effect;
afbeelding verwijderd ivm verwijzing naar bestanden
- MariaK
-
- Berichten: 4
- Lid geworden op: 06 jul 2011, 19:06
- Reputation: 0
- Usenet: uscn
- Internet: ziggo
Re: Leeftijd van spots
Helaas heeft nog een klant van ons hier last van !
ik Citeer
Ik kan wel downloaden , dus ik ga er hierbij vanuit dat ik verbin ding heb. Ik kan echter niet nieuwe spots bijwerken. Na handtekening controleren stopt het bijwerken en kan ik geen nieuwe spots vinden. De laatste spot die ik kan zien is van 3 juli 19.10 uur.
Wat kan ik doen? Wat doe ik fout? Tot nog toe ging als als vanzelfsprekend en normnaal. Ik wacht graag jullie reactie/hulp/advies af.
groet,
naam Klant
Graag zou ik willen weten wat het probleem kan zijn
wij hebben in onze logs gekeken maar niks geen rare dingen kunnen vinden (helaas)
wij hebben ook helemaal niks veranderd bij ons zelf
aangezien wij graag willen dat onze klanten tevreden zijn over de diensten die wij leveren
wil ik ze hier ook het juiste advies over geven hoe dit op te lossen is
Met vriendelijke groet,
Patrick Ekkel
USCN Internet Services / USENET
ik Citeer
Ik kan wel downloaden , dus ik ga er hierbij vanuit dat ik verbin ding heb. Ik kan echter niet nieuwe spots bijwerken. Na handtekening controleren stopt het bijwerken en kan ik geen nieuwe spots vinden. De laatste spot die ik kan zien is van 3 juli 19.10 uur.
Wat kan ik doen? Wat doe ik fout? Tot nog toe ging als als vanzelfsprekend en normnaal. Ik wacht graag jullie reactie/hulp/advies af.
groet,
naam Klant
Graag zou ik willen weten wat het probleem kan zijn
wij hebben in onze logs gekeken maar niks geen rare dingen kunnen vinden (helaas)
wij hebben ook helemaal niks veranderd bij ons zelf
aangezien wij graag willen dat onze klanten tevreden zijn over de diensten die wij leveren
wil ik ze hier ook het juiste advies over geven hoe dit op te lossen is
Met vriendelijke groet,
Patrick Ekkel
USCN Internet Services / USENET
-
- Berichten: 20
- Lid geworden op: 05 jul 2011, 17:06
- Reputation: 0
- Usenet: XLUsenet
- Internet: -
Re: Leeftijd van spots
Hoi Patrick,
We zien hetzelfde probleem met XLNed.
Ik heb ook andere providers getest en deze gaan wel goed.
Spotnet is niet ge-update, dus dat Spotnet de oorzaak is is vrijwel uitgelsoten.
Maken XLNed en julie gebruik van dezelfde diensten?
We zien hetzelfde probleem met XLNed.
Ik heb ook andere providers getest en deze gaan wel goed.
Spotnet is niet ge-update, dus dat Spotnet de oorzaak is is vrijwel uitgelsoten.
Maken XLNed en julie gebruik van dezelfde diensten?
-
- Berichten: 4
- Lid geworden op: 06 jul 2011, 19:06
- Reputation: 0
- Usenet: uscn
- Internet: ziggo
Re: Leeftijd van spots
ik zie inderdaad dat wij de zelfde leverancier hebben
ik ga nu gelijk aan de bel trekken bij deze instantie !
wij houden u op de hoogte
Met vriendelijke groet,
Patrick Ekkel
USCN Internet Services
ik ga nu gelijk aan de bel trekken bij deze instantie !
wij houden u op de hoogte
Met vriendelijke groet,
Patrick Ekkel
USCN Internet Services
-
- Berichten: 20
- Lid geworden op: 05 jul 2011, 17:06
- Reputation: 0
- Usenet: XLUsenet
- Internet: -
Re: Leeftijd van spots
Hoi Patrick,
Bedankt voor je feedback. Dit zal door de leden gewaardeerd worden.
Bedankt voor je feedback. Dit zal door de leden gewaardeerd worden.
-
- Berichten: 4
- Lid geworden op: 06 jul 2011, 19:06
- Reputation: 0
- Usenet: uscn
- Internet: ziggo
Re: Leeftijd van spots
Zoals ik al eerder aangaf doen wij er alles voor om onze klanten tevreden te houden
ik ben een eerlijke ondernemer, die eerlijke goede producten wil leveren
en wij staan open voor vragen en of klachten
ik heb nu deze vraag bij onze leverancier geplaatst
ik hou u op de hoogte,
zou niet gelijk zijn ben namelijk nog tot de 18e op vakantie in tjechie
maar ik hou mijn mail in de gaten en zodra wij wat weten meldt ik het hier ook
en uiteraard voor de klanten die er nu last van hebben krijgen van ons zodra het probleem is opgelost
en kleine compenstatie
Met vriendelijke groet,
Patrick Ekkel
ik ben een eerlijke ondernemer, die eerlijke goede producten wil leveren
en wij staan open voor vragen en of klachten
ik heb nu deze vraag bij onze leverancier geplaatst
ik hou u op de hoogte,
zou niet gelijk zijn ben namelijk nog tot de 18e op vakantie in tjechie
maar ik hou mijn mail in de gaten en zodra wij wat weten meldt ik het hier ook
en uiteraard voor de klanten die er nu last van hebben krijgen van ons zodra het probleem is opgelost
en kleine compenstatie
Met vriendelijke groet,
Patrick Ekkel