Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

KPN: Oeps, Geen toegang

Moderator: Moderator Team


Topicstarter
Dathon
Berichten: 10
Lid geworden op: 03 mar 2011, 20:03
Reputation: 0
Usenet: Spotnet
Internet: Planet

KPN: Oeps, Geen toegang

#1

Bericht door Dathon »

Support Request Template

Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.7.4
Wat is je besturingssysteem?: Windows 7
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: Kpn/Planet
Welke Internet Provider heb je?: KPN/Planet
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: ESET Smart
Met welk programma download je?: Spotnet
Wanneer begon je probleem?: Vandaag
Geef een beschrijving van je probleem.: Krijg foutmelding "Oeps, Geen Toegang"
XML bestand.: Geen antwoord gegeven

Zoals aangegeven als ik Spotnet opstart geeft hij deze melding wanneer hij op zoek gaat naar nieuwe spots. Gisteren werkte het zoals normaal (wat je verstaat onder normaal met KPN :D), en ik start spotnet nu op en krijg deze melding. Welke provider ik ook invul al dan niet met wachtwoord/gebruiken blijft hij deze melding geven.

Wat is er mis
Tag op Probleem gezet
- Bulletproof

kerijaan
Berichten: 33
Lid geworden op: 16 jun 2011, 14:55
Reputation: 0

Re: Oeps, Geen toegang

#2

Bericht door kerijaan »

ja Hier Ook Vamiddag Had ik Helemaal Geen Probleem En Nu Krijg ik Ook De Melding Geen Toegang.Oh Ja ik Heb Ook KPN Hoop Dat iemand Ons weer Kan Helpen.

Bulletproof
Berichten: 260
Lid geworden op: 16 feb 2011, 12:11
Reputation: 0
Usenet: Kpn
Internet: Kpn
Locatie: Aarde
Leeftijd: 29

Re: Oeps, Geen toegang

#3

Bericht door Bulletproof »

Zou je het volgende eens willen testen:

-1 Hernoem de map C:/ProgramData/Spotnet naar C:/ProgramData/Spotnet.bck (dit is een verborgen map, dus die moeten wel zichtbaar zijn in windows)
-2 verwijder spotnet middels configuratiescherm/programma verwijderen
-3 Het register opschonen met behulp van CCleaner of Tuneup Utillities
-4 Spotnet 1.7.4 opnieuw installeren.

Start Spotnet weer op, vul je servergegevens in en spotnet zal automatisch gaan bijwerken. Als dit voltooid is, graag het automatisch bijwerken uitschakelen, aangezien dit wat problemen kan veroorzaken.

Laat je even wat weten of het gelukt is?
Afbeelding
Voor vragen of problemen klik hier!
Lees altijd eerst de Forum Regels
Gebruikers helpen Gebruikers!
Dat is ons motto!

oele84
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 jul 2011, 17:40
Reputation: 0
Usenet: kpn
Internet: kpn

Re: Oeps, Geen toegang

#4

Bericht door oele84 »

Voor mij het zelfde en ook KPN als provider,maar niet ingesteld daar heb ik usenet voor genomen want die rakkers van de kpn laten je de snelheid van glas niet benutten. :!: :!:
De spots tellen ook af van 51.888 nu naar 51.882 Kweet niet wat ik er mee aan moet of van wat ik verkeerd doe.

Wie weet waar,wat,en hoe. :?:

Of andere provider nemen :?:

Gr.Oele

oele84
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 jul 2011, 17:40
Reputation: 0
Usenet: kpn
Internet: kpn

Re: Oeps, Geen toegang

#5

Bericht door oele84 »

1 Hernoem de map C:/ProgramData/Spotnet naar C:/ProgramData/Spotnet.bck (dit is een verborgen map, dus die moeten wel zichtbaar zijn in windows)
-2 verwijder spotnet middels configuratiescherm/programma verwijderen
-3 Het register opschonen met behulp van CCleaner of Tuneup Utillities
-4 Spotnet 1.7.4 opnieuw installeren.

Start Spotnet weer op, vul je servergegevens in en spotnet zal automatisch gaan bijwerken. Als dit voltooid is, graag het automatisch bijwerken uitschakelen, aangezien dit wat problemen kan veroorzaken.


Reeds al meerdere malen gedaan maar het helpt niet!
En zowel op xp-win7-als mac

redarmy
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 jul 2011, 17:19
Reputation: 0
Usenet: kpn
Internet: kpn

Re: Oeps, Geen toegang

#6

Bericht door redarmy »

@bulletproof.

je oplossing is niet gelukt hier. Ook ik heb kpn

Edward Hoekstra
Berichten: 9
Lid geworden op: 16 jun 2011, 11:03
Reputation: 0
Usenet: KPN
Internet: KPN
Locatie: Wouterswoude
Leeftijd: 32

Re: Oeps, Geen toegang

#7

Bericht door Edward Hoekstra »

Ik heb Spotnet net weer opnieuw geinstalleerd, maar heeft niks geholpen. Laatste paar dagen krijg ik steeds vaker problemen met Spotnet, dit is niet de eerste keer deze weer dat ik Spotnet opnieuw installeer.

pip
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 jul 2011, 19:27
Reputation: 0
Usenet: kpn
Internet: kpn

Re: Oeps, Geen toegang

#8

Bericht door pip »

hee ik heb sinds vanmiddag ook geen toegang meer, al tijdens downloaden film,
die nu ook niet verder gedownload wordt zit ook bij kpn
ik heb sings 4 weken een en ander laten installeren
en het ging prima, kan t nog dat er ineens wel toegang komt of moet
ik hier opnieuw iemand voor latenkomen

coreos1964
Berichten: 3
Lid geworden op: 03 jul 2011, 16:20
Reputation: 0
Usenet: kpn
Internet: kpn

Re: Oeps, Geen toegang

#9

Bericht door coreos1964 »

Ook hier KPN glasvezel, gisteren werkte alles perfect nu "oeps geen toegang". Opnieuw geïnstalleerd, helpt niets !

Bulletproof
Berichten: 260
Lid geworden op: 16 feb 2011, 12:11
Reputation: 0
Usenet: Kpn
Internet: Kpn
Locatie: Aarde
Leeftijd: 29

Re: Oeps, Geen toegang

#10

Bericht door Bulletproof »

Ik denk niet dat het probleem bij spotnet ligt aangezien meerdere met als usenetprovider kpn hebben. Het lijkt me handig om hiervoor even contact op te nemen met kpn.

Mvg,
Bulletproof

edit:
Zelf heb ik de foutmelding ook
Afbeelding
Voor vragen of problemen klik hier!
Lees altijd eerst de Forum Regels
Gebruikers helpen Gebruikers!
Dat is ons motto!
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer