Pagina 1 van 2
kan provider niet veranderen dus geen updates
Geplaatst: 09 jul 2011, 18:04
door rower
Kan mijn provider niet veranderen ook niet na verwijderen van spotnet en verwijderen van map.
Moet nu iedere keer opnieuw invullen en updaten en lijst downloaden erg vervelend iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen.
Prefix-tag Probleem toegevoegd.
- KoffieBo0N
Re: kan provider niet veranderen dus geen updates
Geplaatst: 09 jul 2011, 18:30
door KoffieBo0N
Wil je even op knopje Support Request Template Generator klikken in mijn handtekening. Die vragen moet je beantwoorden zodat wij je een betere ondersteuning kunnen geven.
Wil je die daarna hier plaatsen? Bedankt!
Re: kan provider niet veranderen dus geen updates
Geplaatst: 09 jul 2011, 18:38
door rower
Support Request Template
Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.7.4
Wat is je besturingssysteem?: Windows 7
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 32bits
Welke Usenet Provider heb je?: easyusenet
Welke Internet Provider heb je?: ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: norton 360
Met welk programma download je?: grabit
Wanneer begon je probleem?: Mijn probleem begon toen ik overstapte van xlned naar easyusenet. xlned update helemaal niet meer en las dat dit een probleem is van xlned dus ben overgestapt naar easyusenet. opzich een goede server maar spotnet wil de instelling niet vasthouden.
Geef een beschrijving van je probleem.: zoals ik al zei hierboven nadat ik overstapte na een andere usenet aanbieder spotnet houd mijn instelling niet vast dus moet ik steeds opnieuw instellen en updaten.ook na verwijderen in configuratie scherm en verwijderen van mappen in program date en bij gebruikers staat er ook nog een mapje heb zelfs spotlite verwijderd maar nog steeds komt ie terug met mijn oude instellingen.
XML bestand.: Geen antwoord gegeven
Generated by Support Toolkit SRT Generator.
Re: kan provider niet veranderen dus geen updates
Geplaatst: 09 jul 2011, 18:47
door KoffieBo0N
Zet je servers.xml bestand eens in 'alleen-lezen' nadat je de gegevens hebt ingevoerd in spotnet.
Dit bestandje valt te vinden in je Spotnet map (in programdata).
Laat even weten of het werkt
.
Re: kan provider niet veranderen dus geen updates
Geplaatst: 09 jul 2011, 18:52
door BMW850
Hallo,
Ik gebruik een payserver namelijk
http://www.usenetserver.com
Wat moet ik invullen bij adres?
Provider instelling staat geen: usenetserver.com
Mijn provider in Nederland is Telfort.
Rudy
Re: kan provider niet veranderen dus geen updates
Geplaatst: 09 jul 2011, 18:59
door rower
<Spotnet>
<Server Type="Headers" Server="textnews.news.cambrium.nl" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="4" />
<Server Type="Downloads" Server="reader1.xlned.com" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="4" />
<Server Type="Uploads" Server="upload.xlned.com" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="4" />
</Spotnet>
dit had ik nog niet gevonden zal zo eens proberen om dit bestandje te veranderen misschien werkt dat.ik heb wel even de gebruikersnaam en passwoord veranderd
Re: kan provider niet veranderen dus geen updates
Geplaatst: 09 jul 2011, 19:03
door rower
ja leuk te proberen maar kan het niet opslaan als xml bestand alleen als text maar dan werkt het niet.
Re: kan provider niet veranderen dus geen updates
Geplaatst: 09 jul 2011, 19:04
door rower
bmw 850 kan je beter even eigen topic openen maar de informatie die je zoekt staat in je bevestigings email na het afsluiten van je abbonement.
Re: kan provider niet veranderen dus geen updates
Geplaatst: 09 jul 2011, 19:06
door Blauwbek
rower schreef:ja leuk te proberen maar kan het niet opslaan als xml bestand alleen als text maar dan werkt het niet.
je moet in kladblok ipv opslaan als tekstbestand opslaan als alle bestanden, of notepad++ downloaden
Re: kan provider niet veranderen dus geen updates
Geplaatst: 09 jul 2011, 19:07
door rower
zie wel dat het met dreamweaver gaat maar ja ga ik zo de goede weg op.