Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.
Ik heb net spotnet gedownload, maar ik kan gewoon niet inloggen.
Mijn provider is XLned. Ik heb nog tot 16 mei 2011 betaald.
Als ik probeer in te loggen gaat hij op zwart en er komt te staan spotnet (reageert niet) daarna krijg ik de melding gebruikersnaam of wachtwoord klopt niet.
Ik heb de code hierboven gekopieerd, en geplakt in servers.xml,.
Daarna heb ik mijn gebruikersnaam xd****** neergezet op de plaats JOUW GEBRUIKERSNAAM,
en bij JOUW WACHTWOORD mijn wachtwoord waarmee ik ook op xlned inlog.
De server is bij reader6.xlned.nl dus ik heb de 2 2'en verandert in 6'en.
Dit heb ik opgeslagen, maar als ik nu spotnet opstart krijg ik de melding:
MainWindow_Init: Code 4: Port is een onverwacht token. Er werd een spatie verwacht. Regel 4, positie 91.
Wat nu?
Laatst gewijzigd door Griddie op 25 feb 2011, 14:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik krijg een error '502'
Een foutmelding met nummer 502 en omschrijving 'Access denied to your node' betekent dat je gebruikersnaam en/of wachtwoord onjuist is. Vaak komt dit doordat het wachtwoord uit onze e-mail gekopieerd en geplakt is in je nieuwsprogramma. Om deze melding te voorkomen, kun je proberen je wachtwoord uit de e-mail over te typen. Mocht deze melding dan weer verschijnen, dan kun je via Mijn XLned een nieuw wachtwoord opvragen voor je abonnement.
Ik krijg een error '400'
Een error met nummer 400 betekent dat je het maximale aantal verbindingen met de server overschreden hebt. Het kan voorkomen dat deze foutmelding gegeven wordt doordat er een time-out met de server opgetreden is en de server daardoor denkt dat je nog steeds ingelogd bent. Zorg daarom altijd dat de time-out instellingen in je programma op minimaal 120 seconden staan. Indien je daarna dit probleem blijft houden, kun je het beste contact opnemen met onze helpdesk.
Bron: xlned.com
Laatst gewijzigd door Ep Woody op 25 feb 2011, 13:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Voor ondersteuning: klik hier. Probleem niet opgelost, maak dan een nieuw topic aan.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of Spot-net.nl Forums.
The Management of Spot-net.nl Forums does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of Spot-net.nl Forums that results in any loss whatsoever in any manner to a member of Spot-net.nl Forums, or to any other person.
Furthermore, the Management of Spot-net.nl Forums is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from Spot-net.nl Forums.