Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.
Spotnet is wazig
Moderator: Moderator Team
-
- Usenet: XsNews
- Internet: Telfort
Spotnet is wazig
Goeiemiddag,
Gisteren heb ik Windows 7 Pro. 64 bits opnieuw geinstalleerd en hiermee een volledige format gedaan.
Heb toen alle drivers die ik nodig had geinstalleerd. Ben toen verder gegaan met Net Frames 4.0. En toen Spotnet.
Maar toen ik spotnet opstarten was/is al het tekst wazig. Maar ga ik eroverheen met de muis. Dan is het opeens weer strak en kan ik het lezen.
Zo ziet het eruit <KNIP>
Mvg. Jonathan
Gisteren heb ik Windows 7 Pro. 64 bits opnieuw geinstalleerd en hiermee een volledige format gedaan.
Heb toen alle drivers die ik nodig had geinstalleerd. Ben toen verder gegaan met Net Frames 4.0. En toen Spotnet.
Maar toen ik spotnet opstarten was/is al het tekst wazig. Maar ga ik eroverheen met de muis. Dan is het opeens weer strak en kan ik het lezen.
Zo ziet het eruit <KNIP>
Mvg. Jonathan
Laatst gewijzigd door Gingerish op 12 jul 2011, 20:35, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Leeftijd: 41
Re: Spotnet is wazig
Hallo Gingerish,
Mag ik vragen welke versie van SpotNet je geinstalleerd hebt?
Mag ik vragen welke versie van SpotNet je geinstalleerd hebt?
Veel woorden weinig wol, klinkt niet echt zinvol.
It's just me, nothing more nothing less
-
Wow, dat is inderdaad echt wazig ja,
Tijdens het opnieuw installeren van je PC, heb je toen iets geïnstalleerd wat je daarvoor niet had geïnstalleerd?
Of heb je misschien iets met je beeldinstellingen gedaan, of ligt het alleen in Spotnet, sinds dat de rest van je beeldscherm wel normaal is...
Ik hoor het wel
~ChillManager
Tijdens het opnieuw installeren van je PC, heb je toen iets geïnstalleerd wat je daarvoor niet had geïnstalleerd?
Of heb je misschien iets met je beeldinstellingen gedaan, of ligt het alleen in Spotnet, sinds dat de rest van je beeldscherm wel normaal is...
Ik hoor het wel
~ChillManager
-
- Supporter
- Usenet: Sunny
- Internet: Ziggo
- Leeftijd: 109
---
Laatst gewijzigd door Anonymous op 30 jul 2011, 19:33, 1 keer totaal gewijzigd.
- GEEN SUPPORT VRAGEN VIA PB!!
- "I had to google "jfgi" to see what it meant. The irony is overwhelming."
- Spam Be Gone-SN, Filter Editor-SN, Spotnet Themes, Spotweb Easy R.C. 2, Board rules
-
Bedankt voor de reacties. Zodra ik thuis ben volg ik de instructies die je me gegeven heb.
En voor de andere post. De reden van her installeren was dat ik met regelmaat zwarte strepen kreeg waar tekst hoorden te staan. Of bij een 2 filmpjes tegelijkertijd aan een groen scherm.
Maar heb daar nu geen problemen meer mee. Ook videokaart gecontroleerd en ook daar geen problemen mee.
Ik laat het jullie weten als ik het gedaan heeft en het geholpen heeft of niet.
Mocht het gebrekkig nederlands zijm. Dat heeft te maken met het feit dat dit VIA de telefoon gedaan is.
Jonathan.
En voor de andere post. De reden van her installeren was dat ik met regelmaat zwarte strepen kreeg waar tekst hoorden te staan. Of bij een 2 filmpjes tegelijkertijd aan een groen scherm.
Maar heb daar nu geen problemen meer mee. Ook videokaart gecontroleerd en ook daar geen problemen mee.
Ik laat het jullie weten als ik het gedaan heeft en het geholpen heeft of niet.
Mocht het gebrekkig nederlands zijm. Dat heeft te maken met het feit dat dit VIA de telefoon gedaan is.
Jonathan.
-
Bedankt voor de update.
We wachten verdere berichten af.
We wachten verdere berichten af.
-
Ik heb de instrucies van Wheaten gevolgd. En nu ziet alles er weer mooi scherp uit. Ik zat waarschijnlijk wel niet alle essentieele updates gedaan hebben.
In ieder geval heel erg bedankt voor alle hulp van iedereen die gereageerd heeft.
Mvg., Jonathan
In ieder geval heel erg bedankt voor alle hulp van iedereen die gereageerd heeft.
Mvg., Jonathan
-
Ik heb dit artikel toegevoegd aan onze kennisbank
Zodat nieuwe gebruikers / bestaande gebruikers bij dit soort issues vanaf heden meteen een oplossing voor handen hebben.
Zodat nieuwe gebruikers / bestaande gebruikers bij dit soort issues vanaf heden meteen een oplossing voor handen hebben.