Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.
Gebruikersnaam en paswoord
Moderator: Moderator Team
-
- Usenet: easynews
- Internet: telenet
Gebruikersnaam en paswoord
Hallo,
We zijn er een hele tijd tussenuit geweest wegens tijdsgebrek en zochten nu het was kalmer is zoals zovele FTD gebruikers van weleer een goed alternatief.
Spotnet lijkt mij aan de eisen te kunnen voldoen.............alleen we geraken er niet op ingelogt.
Onze provider is Telenet, maar we hebben al jarenlang Easynews als payserver in dienst.
We probeerden al met beide gebruikersnamen en paswoorden een verbinding te krijgen maar telkens krijgen we de melding 502 your account or IP is locked out als respons.
Wat doen we in hemelsnaam fout?
Jaja, ik weet het het zoveelste zelfde onderwerp, maar na het nodige opzoek- en leeswerk geraak ik maar niet wijzer uit de reeds gegeven oplossingen........dus
alvast bedankt voor de passende oplossing,
Lebos
We zijn er een hele tijd tussenuit geweest wegens tijdsgebrek en zochten nu het was kalmer is zoals zovele FTD gebruikers van weleer een goed alternatief.
Spotnet lijkt mij aan de eisen te kunnen voldoen.............alleen we geraken er niet op ingelogt.
Onze provider is Telenet, maar we hebben al jarenlang Easynews als payserver in dienst.
We probeerden al met beide gebruikersnamen en paswoorden een verbinding te krijgen maar telkens krijgen we de melding 502 your account or IP is locked out als respons.
Wat doen we in hemelsnaam fout?
Jaja, ik weet het het zoveelste zelfde onderwerp, maar na het nodige opzoek- en leeswerk geraak ik maar niet wijzer uit de reeds gegeven oplossingen........dus
alvast bedankt voor de passende oplossing,
Lebos
-
- Usenet: easynews
- Internet: telenet
-
- Leeftijd: 41
Re: Gebruikersnaam en paswoord
Mag ik vragen hoe het opgelost is?
Veel woorden weinig wol, klinkt niet echt zinvol.
It's just me, nothing more nothing less
It's just me, nothing more nothing less