Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.
beste mede gebruikers, heb sinds kort V1.8.0 geinstalleerd, maar helaas kom een aantal problemen tegen.
Mijn huidige filters kan ik niet meer terug zetten, dus de specifieke termen zijn helaas zoek en als ik dan op de bestaande knoppen druk krijg ik een foutmelding die wel zo snel gaat dat ik hem niet kan ontcijferen en spotnet ondertussen is uitgeschakeld (doet prog zelf), tevens heb ik de spot database van 20-11 gedownload en erin gezet en nu kan ik geen spots meer updaten na afgelopen zondag (sorry spotnet zegt niet welke zondag hij bedoeld lol) wat nu te doen???
remco
Verplaatst naar het juiste forum en tag toegevoegd
Oude filters kunnen niet gebruikt worden. Hernoem de filters.xml en start Spotnet.
Dan zijn de standaard filters zichtbaar. Hierna kunnen eventueel eigen filters gemaakt worden.
Als je de berichten onder de desbetreffende spot leest, dan zie je dat dat inderdaad niet gaat werken. Ik stel voor dat je de database verwijderd en Spotnet een nieuwe database aan laat maken. Als je behoefte hebt aan een uitgebreidere database, is het beter een provider te kiezen met een langere text/headerretentie.
Costum Filter voor 1.8 is hier te vinden: viewforum.php?f=37
Die van Kokkie zijn nog in de maak.
Is hiermee je vraag voldoende beantwoord?
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
===============================
Ik beantwoord geen ondersteuningsvragen via PB
dank je wel, en ja had al 1 en ander gelezen over wat wel en niet, maar ja was raar dat ik uberhaupt de laatste 5 dagen niet binnen kon halen, nu draait het wel, maar met een database van 78.000+ ipv de 587.000+ welke ik hiervoor had lol
Hallo remcoc!
Vandaar ook mijn advies om over te stappen naar een provider met een langere headerretentie. Daar zit nogal wat verschil in per provider, terwijl voor alle SpotX programma's het belangrijk is ook een goede retentie te hebben op deze tekstbestanden (headers). Als meer mensen niet alleen zouden kijken naar de binary retentie, dan zouden providers ook meer genoodzaakt zijn om aandacht te besteden aan de eerst genoemde retentie...
Tot zover mijn visie...
PS...de filters van Kokkie zijn klaar...van harte aanbevolen. viewtopic.php?f=37&t=2149
En Tony_Almeida is ook bezig met zijn Aqua filter...ik zou zeggen kijk even daar rond!
Ik zet dit topic op opgelost!
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Ik beantwoord geen ondersteuningsvragen via PB
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of Spot-net.nl Forums.
The Management of Spot-net.nl Forums does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of Spot-net.nl Forums that results in any loss whatsoever in any manner to a member of Spot-net.nl Forums, or to any other person.
Furthermore, the Management of Spot-net.nl Forums is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from Spot-net.nl Forums.