Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.
Kan geen ID terug zetten
Moderator: Moderator Team
Forumregels
LEES: Forum Regels!
LEES: Forum Regels!
-
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 01 jan 2015, 20:15
- Reputation: 0
- Usenet: Pureusenet
- Internet: Ziggo
Kan geen ID terug zetten
Support Request Template
Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet Classic
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.9.0.5
Wat is je besturingssysteem?: Windows 10
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: Sunnyusenet
Welke Internet Provider heb je?: Ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: nvt
Met welk programma download je?: Geen antwoord gegeven
Wanneer begon je probleem?: Bij een nieuw systeem
Geef een beschrijving van je probleem: Ik probeer mijn ID terug te zetten met Spotnet-Backup.
Dit lijkt allemaal te lukken, echter blijft hij posten met een nieuw ID.
Ik heb destijds al een topic geplaatst en toen lukte het gewoon op de zelfde manier. Zie: viewtopic.php?t=8153
XML bestand.: Geen antwoord gegeven
Generated by Support Toolkit SRT Generator.
Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet Classic
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.9.0.5
Wat is je besturingssysteem?: Windows 10
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: Sunnyusenet
Welke Internet Provider heb je?: Ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: nvt
Met welk programma download je?: Geen antwoord gegeven
Wanneer begon je probleem?: Bij een nieuw systeem
Geef een beschrijving van je probleem: Ik probeer mijn ID terug te zetten met Spotnet-Backup.
Dit lijkt allemaal te lukken, echter blijft hij posten met een nieuw ID.
Ik heb destijds al een topic geplaatst en toen lukte het gewoon op de zelfde manier. Zie: viewtopic.php?t=8153
XML bestand.: Geen antwoord gegeven
Generated by Support Toolkit SRT Generator.
-
- Moderator Team Lid
- Berichten: 1417
- Lid geworden op: 28 feb 2011, 08:06
- Topics answered: 10
- Reputation: 19
Re: Kan geen ID terug zetten
Joshoon,
Als je eerst met Spotnet-Backup je database (.dbc & .dbs) terugzet naar C:\ProgramData\Spotnet
en vervolgens Spotnet Classic installeert (geen portable installatie) daarna Spotnet start moet het werken...
zie opmerking @mesa57
en kijk even in het Help file.
Spotnet / Help:
Help > zoeken op >> "machineKey"
zie: oplossing (helemaal onderop).
Als je eerst met Spotnet-Backup je database (.dbc & .dbs) terugzet naar C:\ProgramData\Spotnet
en vervolgens Spotnet Classic installeert (geen portable installatie) daarna Spotnet start moet het werken...
zie opmerking @mesa57
en kijk even in het Help file.
Spotnet / Help:
Help > zoeken op >> "machineKey"
zie: oplossing (helemaal onderop).
Spotnet (Classic) 1.9.1.1
Spotnet Backup incl. Spotnet gebruikers ID
Spotnet Removal Tool
SpotLite skins (thema's)
Windows meldingen Uitschakelen nadat bestand is gedownload! (Spotnet Classic 1.9.0.9 /1.9.1.0)
Spotnet Backup incl. Spotnet gebruikers ID
Spotnet Removal Tool
SpotLite skins (thema's)
Windows meldingen Uitschakelen nadat bestand is gedownload! (Spotnet Classic 1.9.0.9 /1.9.1.0)