Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.
SD-kaart wordt niet herkend
Moderator: Moderator Team
-
SD-kaart wordt niet herkend
Hallo,
Mijn vrouw heeft een Sony Xperia modelnummer C1505 als zij een app wil downloaden geeft de telefoon aan dat er geen voldoende ruimte is terwijl er op de SD kaart nog ongeveer 1,5gb ruimte vrij is.
Dit gebeurt ook met een app die ik op mijn telefoon download en op mijn SD kaart zet, dus kan het niet liggen aan het feit dat de app in het geheugen van de telefoon moet blijven.
Als ik bij instellingen kijkt ziet de telefoon de SD kaart wel maar wil ik een app via instellingen verplaatsen naar de kaart dan is er geen knop omdat te doen alleen een knop verplaats naar intern geheugen.
Het vreemde is dat dit ook het geval was bij haar vorige toestel een Samsung Galaxy Ace.
We hebben ook al een paar andere SD kaarten geprobeert met hetzelfde resultaat.
Ze heeft een Prepaid kaart er inzitten en kan alleen op internet als er open wifi is.
Alvast bedankt voor de oplossing van haar probleem.
Groet,
Hans
Mijn vrouw heeft een Sony Xperia modelnummer C1505 als zij een app wil downloaden geeft de telefoon aan dat er geen voldoende ruimte is terwijl er op de SD kaart nog ongeveer 1,5gb ruimte vrij is.
Dit gebeurt ook met een app die ik op mijn telefoon download en op mijn SD kaart zet, dus kan het niet liggen aan het feit dat de app in het geheugen van de telefoon moet blijven.
Als ik bij instellingen kijkt ziet de telefoon de SD kaart wel maar wil ik een app via instellingen verplaatsen naar de kaart dan is er geen knop omdat te doen alleen een knop verplaats naar intern geheugen.
Het vreemde is dat dit ook het geval was bij haar vorige toestel een Samsung Galaxy Ace.
We hebben ook al een paar andere SD kaarten geprobeert met hetzelfde resultaat.
Ze heeft een Prepaid kaart er inzitten en kan alleen op internet als er open wifi is.
Alvast bedankt voor de oplossing van haar probleem.
Groet,
Hans
-
- Moderator Team Leider
- Usenet: UNS
- Internet: UPC
- Contacteer:
Re: SD-kaart wordt niet herkend
Kan je de SD toevallig formatteren?
Regels/Rules | pySabRename
Er zijn weer spotnet updates, klik hier!
API's kijken doe je maar in de dierentuin!
Er zijn weer spotnet updates, klik hier!
API's kijken doe je maar in de dierentuin!
-
- Internet: chroome
-