Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

Spotweb werkt niet na installatie

Gebruikers helpen andere gebruikers. Als je hulp nodig of een probleem hebt , post het dan hier.

Moderator: Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

Topicstarter
helm71
Usenet: Extreme usenet
Internet: KPN glasvezel

Spotweb werkt niet na installatie

Bericht door helm71 »

Support Request Template

Welk spotX programma gebruik je?: SpotWeb
Wat is de versie van het spotX programma?: latest git
Wat is je besturingssysteem?: Linux
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: extreme usenet
Welke Internet Provider heb je?: kpn glasvezel
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: geen
Met welk programma download je?: sabnzbd
Wanneer begon je probleem?: na installatie
Geef een beschrijving van je probleem: Spotweb geinstalleerd conform instructie, install.php doorlopen zonder fouten, spotweb start echter niet, ik krijg de volgende foutmeldingen in mijn browser:

Notice: Undefined index: userid in /var/www/html/spotweb/lib/SpotSecurity.php on line 140

Notice: Undefined index: prefs in /var/www/html/spotweb/lib/services/User/Services_User_Authentication.php on line 138

Notice: Undefined index: userid in /var/www/html/spotweb/lib/services/User/Services_User_Authentication.php on line 70

Notice: Undefined index: prefs in /var/www/html/spotweb/index.php on line 63

Notice: Undefined index: prefs in /var/www/html/spotweb/index.php on line 64

Notice: Undefined index: userid in /var/www/html/spotweb/index.php on line 73

Notice: Undefined index: userid in /var/www/html/spotweb/index.php on line 371

Warning: require(/templates/SpotTemplateHelper_.php): failed to open stream: No such file or directory in /var/www/html/spotweb/lib/SpotClassAutoload.php on line 54

Fatal error: require(): Failed opening required '/templates/SpotTemplateHelper_.php' (include_path='.:/usr/share/php:/usr/share/pear') in /var/www/html/spotweb/lib/SpotClassAutoload.php on line 54
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: Me wezenloos gegoogled
Schone installatie: Ja
XML bestand.: Geen antwoord gegeven

Generated by Support Toolkit SRT Generator.

-- [bericht automatisch samengevoegd - 09 nov 2014, 12:21] --

Ik ben er uit... althans... Ik zag dat iet s mis ging in de default template bij de private installatie (zonder users).. Ik heb nu de installatie opnieuw gestart met de meerdere maar trusted user optie, dan werkt het wel.. Wellicht iets in de installatieprocedure.. Ik kon nu inloggen.. Ik zie alleen nog geen "update" knopje in de GUI... Zojuist wel sudo php /var/www/spotweb/retrieve.php --force gestart, dus nu even wachten..

Blauwbek
Moderator Team Leider
Usenet: UNS
Internet: UPC
Contacteer:

Re: Spotweb werkt niet na installatie

Bericht door Blauwbek »

Vreemd dat het niet goed werkte. Er is helaas geen officiële plek meer voor spotweb problemen dus het ergens melden is ook niet meer mogelijk.
Regels/Rules | pySabRename

Er zijn weer spotnet updates, klik hier!

API's kijken doe je maar in de dierentuin!
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer