Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

VIDEO_TS

Stel hier je vragen of discussiëer over Spotnet.

Moderators: Supporters, Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

Topicstarter
johnnyboij
Usenet: Eweka
Internet: Ziggo

VIDEO_TS

Bericht door johnnyboij »

Beste Forum leden
hoe kan ik een VTS (VIDEO_TS betand) op een usb stick zetten en afspelen op een samsung tv ik heb hem op usb stick staan en proberen af te spelen maar dat lukt nie nar behoren .

Johnnyboij

Gup
Algemeen Manager
Usenet: 8 diverse
Internet: ???
Leeftijd: 49

Re: VIDEO_TS

Bericht door Gup »

Welk type Samsung TV heb je? :P

Ik convert meestal video_ts naar divx of h264 , maar sommige modellen herkennen wel de videofiles binnen de video_ts map dus zal je dan een film in stukken moeten kijken.

(bv grootste eerste videobestand in afspeellijst zetten , vervolgens de andere delen eraan geplakt middels de afspeellijst)

Nadeel hiervan is wel dat je 1 a 2 seconden een wegvallend beeld hebt tussen de hoofdstukken door.
Need Support? click this link for the search engine or start a new subject

D3r @nt1 R00tk17 M31st3r :ssst:

twc

Bericht door twc »

johnnyboij schreef:Beste Forum leden
hoe kan ik een VTS (VIDEO_TS betand) op een usb stick zetten en afspelen op een samsung tv ik heb hem op usb stick staan en proberen af te spelen maar dat lukt nie nar behoren .

Johnnyboij

;) Freeware

Video gratis converteren naar AVI, MP4, WMV, MKV, SWF, FLV, 3GP, MPEG, DVD, Blu-ray, MP3, iPod, iPhone, iPad, PSP, PS3, Android
http://www.freemake.com/nl/

Ypsos
Moderator Team Lid
Topics answered: 10

Bericht door Ypsos »

twc schreef:Video gratis converteren naar AVI, MP4, WMV, MKV, SWF, FLV, 3GP, MPEG, DVD, Blu-ray, MP3, iPod, iPhone, iPad, PSP, PS3, Android/
Converteren is opnieuw encoden

Remux is het "key" woord, video container formaat aanpassen, zonder dat je opnieuw hoeft te encoden.

MakeMKV
MakeMKV is your one-click solution to convert DVD, Blu-ray and AVCHD discs that you own into MKV. The only thing MakeMKV does - it remuxes/changes the video clips from the disk into a set of MKV files, preserving most information but not changing it in any way(no video and audio reconversion). The MKV format can store multiple video/audio tracks with all meta-information and preserve chapters. There are many players that can play MKV files nearly on all platforms.

zie; Guides and How to's: (door scrollen naar beneden)
Spotnet (Classic) 1.9.1.1
Spotnet Backup incl. Spotnet gebruikers ID
Spotnet Removal Tool
SpotLite skins (thema's)

Windows meldingen Uitschakelen nadat bestand is gedownload! (Spotnet Classic 1.9.0.9 /1.9.1.0)

Topicstarter
johnnyboij
Usenet: Eweka
Internet: Ziggo

Bericht door johnnyboij »

Dit type Samsung tv heb ik Gup
Samsung UE40H6400.

bienepien

Bericht door bienepien »

Wauw dit vroeg ik me ook al even af, thanks!

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

bienepien

Bericht door bienepien »

Begrijp ik het goed dat er geen enkele sprake is van kwaliteitsverlies met dat remuxen?

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer