Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.
NZB folder
Moderators: Supporters, Moderator Team
Forumregels
LEES: Forum Regels!
LEES: Forum Regels!
-
NZB folder
Hallo forumgebruikers,
Zojuist heb ik Spotnet 1.8.4.3 geïnstalleerd en net zoals bij de vorige versie werd er automatisch een NZB folder aangemaakt.
Daarover heb ik een vraag: Is het mogelijk om ergens in te stellen dat deze map niet wordt aangemaakt?
Ik gebruik 'm namelijk niet en zie het dus als 'vervuiling' van mijn bureaublad.
Zojuist heb ik Spotnet 1.8.4.3 geïnstalleerd en net zoals bij de vorige versie werd er automatisch een NZB folder aangemaakt.
Daarover heb ik een vraag: Is het mogelijk om ergens in te stellen dat deze map niet wordt aangemaakt?
Ik gebruik 'm namelijk niet en zie het dus als 'vervuiling' van mijn bureaublad.
-
- Moderator Team Lid
- Topics answered: 2
-
- Moderator Team Lid
- Topics answered: 10
Re: NZB folder
jupke, de oplossing voor nu:
Sluit Spotnet
Kopieer onderstaande code:plak deze code in het zoekvak, druk op <ENTER>
sabnzbd.ini wordt geopend in kladblok
ga naar de regel: dirscan_dir = [ROOT]\NZB
verander deze in:
dirscan_dir= ""
Veranderingen opslaan, kladblok afsluiten.
Je kunt nu de map "NZB" verwijderen, zonder dat deze opnieuw wordt aangemaakt.
Sluit Spotnet
Kopieer onderstaande code:
Code: Selecteer alles
notepad %PROGRAMDATA%\Spotnet\sabnzbd.ini
sabnzbd.ini wordt geopend in kladblok
ga naar de regel: dirscan_dir = [ROOT]\NZB
verander deze in:
dirscan_dir= ""
Veranderingen opslaan, kladblok afsluiten.
Je kunt nu de map "NZB" verwijderen, zonder dat deze opnieuw wordt aangemaakt.
Spotnet (Classic) 1.9.1.1
Spotnet Backup incl. Spotnet gebruikers ID
Spotnet Removal Tool
SpotLite skins (thema's)
Windows meldingen Uitschakelen nadat bestand is gedownload! (Spotnet Classic 1.9.0.9 /1.9.1.0)
Spotnet Removal Tool
SpotLite skins (thema's)
Windows meldingen Uitschakelen nadat bestand is gedownload! (Spotnet Classic 1.9.0.9 /1.9.1.0)
-
Van harte bedankt voor deze oplossing! Ik geloof zeker dat dit het 'probleem' verholpen heeft!
-- [bericht automatisch samengevoegd - 17 sep 2015, 08:01] --
Gebaseerd op dat sabnzbd.ini bestand heb ik nu ook de Incompleet folder op een andere plek gezet (ROOT2 = C:\ProgramData) dan waar de downloadfolder is.
-- [bericht automatisch samengevoegd - 17 sep 2015, 08:01] --
Gebaseerd op dat sabnzbd.ini bestand heb ik nu ook de Incompleet folder op een andere plek gezet (ROOT2 = C:\ProgramData) dan waar de downloadfolder is.
-
- Moderator Team Lid
- Topics answered: 10
De "Incompleet folder" zag je ook als "vervuiling" , nu krijg je dus iedere uitgepakte download op je desktop, ook best wel "vervuilend"
Had je dan niet gewoon een nieuwe (download)map op je desktop kunnen aanmaken, en deze als "download map" via Spotnet -> Bewerken -> Downloadmap kunnen instellen.
Mocht je het originele sabnzbd.ini terug willen hebben, verwijder/hernoem deze en Spotnet zal bij een eerst volgende start een nieuw sabnzbd.ini aanmaken.
Had je dan niet gewoon een nieuwe (download)map op je desktop kunnen aanmaken, en deze als "download map" via Spotnet -> Bewerken -> Downloadmap kunnen instellen.
| \---Bureaublad \---Spotnet-DL (nieuw aangemaakte map, een map voor verwerkte downloads) +---Incompleet (Tijdelijke download map) | \---Music movie (2015) | | Music movie (2015).par2 | | Music movie (2015).part01.rar | | Music movie (2015).part02.rar | | | \---__ADMIN__ | Music movie (2015).nzb.gz | SABnzbd_article_deybrm | SABnzbd_article_hc3rmf | SABnzbd_article_s1zzu4 | +---Echte Speurneus (verwerkte download) +---Walking dead (verwerkte download) +---NZB (Bewaakte NZB map) \---Day Ronovan (verwerkte download)
Spotnet (Classic) 1.9.1.1
Spotnet Removal Tool
SpotLite skins (thema's)
Spotnet Removal Tool
SpotLite skins (thema's)