Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.
Verwijderen account c.q. profiel
Moderator: Moderator Team
Forumregels
LEES: Forum Regels!
Alle onderwerpen over spotnet, spotlite en spotweb in dit forum worden per direct verwijderd.
LEES: Forum Regels!
Alle onderwerpen over spotnet, spotlite en spotweb in dit forum worden per direct verwijderd.
-
Verwijderen account c.q. profiel
Hoe kan ik mijn account c.q. profiel op deze website verwijderen? Ik kan het nl nergens vinden. Alvast bedankt.
-
- Website Team Leider
- Usenet: Tweaknews
- Internet: Ziggo
- Contacteer:
Re: Verwijderen account c.q. profiel
Zelf verwijderen kan niet, een teamleider of beheerder kan je profiel verwijderen.
Mocht je dat willen, kan je je 1 van ons een prive bericht sturen, let wel, berichten worden niet verwijderd, dit omdat we niet alle berichten kunnen nakijken of er bruikbare info tussen zit voor toekomstige bezoekers.
Mocht je dat willen, kan je je 1 van ons een prive bericht sturen, let wel, berichten worden niet verwijderd, dit omdat we niet alle berichten kunnen nakijken of er bruikbare info tussen zit voor toekomstige bezoekers.