Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.
welke provider
Moderators: Supporters, Moderator Team
Forumregels
LEES: Forum Regels!
LEES: Forum Regels!
-
- Usenet: telenet
- Internet: telenet
welke provider
Ik heb Spotnet gedownload maar om de site te gebruiken moet ik bepaalde gegevens invullen zoals : provider, adres ed. . Maar aangezien ik woonachtig ben in België staat mijn provider TELENET niet tussen de keuzemogelijkheden. Aangezien ik geen expert ben, weet ik ook niet wat in te vullen. Kan er iemand mij soms helpen om deze gegevens in te brengen ?
mvg
marcvg
mvg
marcvg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
-
- Moderator Team Lid
- Topics answered: 2
Re: welke provider
Bij adres de news server van telenet invullen : newsbin.telenet.be
Bij gebruikersnaam je ID en wachtwoord je paswoord.
Tevens raad ik je aan om spotnet 1.8.5.0 te downloaden en te installeren, dan krijg je een automatische black- en whitelist van spotters en automatische updates.
Zie mijn onderschrift voor een link.
Bij gebruikersnaam je ID en wachtwoord je paswoord.
Tevens raad ik je aan om spotnet 1.8.5.0 te downloaden en te installeren, dan krijg je een automatische black- en whitelist van spotters en automatische updates.
Zie mijn onderschrift voor een link.
-
- Usenet: telenet
- Internet: telenet
Bedankt,
Ik heb spotnet 1.8.5.0 gedownload en heb de volgende gegevens ingevuld ( cfr. bijgevoegd knipsel )maar ook daar loopt het mis+ Ik krijg steeds de volgende foutboodschap ( cfr. knipsel spotnet 2 ).
mvg
marcvg
Ik heb spotnet 1.8.5.0 gedownload en heb de volgende gegevens ingevuld ( cfr. bijgevoegd knipsel )maar ook daar loopt het mis+ Ik krijg steeds de volgende foutboodschap ( cfr. knipsel spotnet 2 ).
mvg
marcvg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
-
- Moderator Team Lid
- Topics answered: 2
Dat was hij in ieder geval wel. Het kan zijn dat Telenet, net als Ziggo hier in NL, nieuwsgroepen heeft afgeschaft.
Dat moet je toch even bij Telenet zelf informeren.
Indien het geval, zul je een abonnement bij een pay provider moeten afsluiten.
Dat moet je toch even bij Telenet zelf informeren.
Indien het geval, zul je een abonnement bij een pay provider moeten afsluiten.