Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.
Spots openen probl. en downl. bepaalde serie niet
Moderator: Moderator Team
-
- Usenet: sunnyusenet
- Internet: ziggo
Spots openen probl. en downl. bepaalde serie niet
Support Request Template
Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 2.0.0.147
Wat is je besturingssysteem?: Windows 8
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 32bits
Welke Usenet Provider heb je?: sunnyusenet
Welke Internet Provider heb je?: ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: avast
Met welk programma download je?: spotnet
Wanneer begon je probleem?: per abuis de downloads verwijderd in het overzicht, niet beseffende dat ze dan ook in de map zouden verdwijnen. En teveel verbindingen geselecteerd, maar dat is inmiddels verholpen.
Geef een beschrijving van je probleem: Bij openen spot krijg ik geen info te zien, alleen een smal balkje waar ik de download kan starten. Ik kan in principe alles downloaden, alleen knip, waar ik graag mee verder ga download niet, downloadsnelheid loopt terug en geeft dan aan mislukt, of start niet eens met downloaden.
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: spotnet opnieuw ge??nstalleerd.
Schone installatie: Ja
XML bestand.: Geen antwoord gegeven
Generated by Support Toolkit SRT Generator.
In leken taal svp. ben vrij nieuw in het download wereldje, alvast bedankt.
Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 2.0.0.147
Wat is je besturingssysteem?: Windows 8
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 32bits
Welke Usenet Provider heb je?: sunnyusenet
Welke Internet Provider heb je?: ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: avast
Met welk programma download je?: spotnet
Wanneer begon je probleem?: per abuis de downloads verwijderd in het overzicht, niet beseffende dat ze dan ook in de map zouden verdwijnen. En teveel verbindingen geselecteerd, maar dat is inmiddels verholpen.
Geef een beschrijving van je probleem: Bij openen spot krijg ik geen info te zien, alleen een smal balkje waar ik de download kan starten. Ik kan in principe alles downloaden, alleen knip, waar ik graag mee verder ga download niet, downloadsnelheid loopt terug en geeft dan aan mislukt, of start niet eens met downloaden.
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: spotnet opnieuw ge??nstalleerd.
Schone installatie: Ja
XML bestand.: Geen antwoord gegeven
Generated by Support Toolkit SRT Generator.
In leken taal svp. ben vrij nieuw in het download wereldje, alvast bedankt.