Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.
Download snelheid
Moderators: Supporters, Moderator Team
Forumregels
LEES: Forum Regels!
LEES: Forum Regels!
-
- Usenet: newsgrabber
- Internet: Ziggo
Download snelheid
Hallo,
Ik heb een vreemd probleem, als ik via spotnet iets download gaat mijn downloadsnelheid met meer dan de helft naar beneden.
Heb bij Newsgrabber het 120 Mbit/s pakket en van Ziggo heb ik het alles in één pakket Compleet met 120 Mb internet.
Als ik een snelheidstest doe via Ziggo speedtest is mijn snelheid 120 Mb ( draadloos ) dat is dus volle bak, maar als ik iets download via spotnet zit mijn snelheid tussen de 3 en 6 Mb ( Draadloos ) ga ik via een kabel downloaden zit ik tegen de 14 Mb. Voorheen had ik draadloos ook altijd rond de 14 Mb....hoe krijg ik deze snelheid weer terug..
Heb het ziggo modem Cisco EPC3928
b.v.d. voor de info
Rokit
Ik heb een vreemd probleem, als ik via spotnet iets download gaat mijn downloadsnelheid met meer dan de helft naar beneden.
Heb bij Newsgrabber het 120 Mbit/s pakket en van Ziggo heb ik het alles in één pakket Compleet met 120 Mb internet.
Als ik een snelheidstest doe via Ziggo speedtest is mijn snelheid 120 Mb ( draadloos ) dat is dus volle bak, maar als ik iets download via spotnet zit mijn snelheid tussen de 3 en 6 Mb ( Draadloos ) ga ik via een kabel downloaden zit ik tegen de 14 Mb. Voorheen had ik draadloos ook altijd rond de 14 Mb....hoe krijg ik deze snelheid weer terug..
Heb het ziggo modem Cisco EPC3928
b.v.d. voor de info
Rokit
-
- Algemeen Manager
- Usenet: 8 diverse
- Internet: ???
- Leeftijd: 49
-
-
- Moderator Team Lid
- Topics answered: 2
Re: Download snelheid
Ik kan me niet voorstellen dat je draadloze snelheid 14 MB was, tenzij over een 5Ghz AC wireless connectie.
-
mesa57 schreef:Ik kan me niet voorstellen dat je draadloze snelheid 14 MB was, tenzij over een 5Ghz AC wireless connectie.
Het was echt wel 14 Mb, en heb een 5 Ghz N wireless connectie!
-
- Usenet: supernews
- Internet: ziggo
Ik heb ook problemen met downloaden ik zit bij supernews en mijn provider is ziggo
ook ik heb een droevige snelheid en ben ook steeds nzbget kwijt......
ook ik heb een droevige snelheid en ben ook steeds nzbget kwijt......
-