Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.
Geen retrieve button en settings
Moderator: Moderator Team
Forumregels
LEES: Forum Regels!
LEES: Forum Regels!
-
- Berichten: 8
- Lid geworden op: 17 mei 2012, 09:16
- Reputation: 0
Geen retrieve button en settings
Support Request Template
Welk spotX programma gebruik je?: SpotWeb
Wat is de versie van het spotX programma?: ?
Wat is je besturingssysteem?: Linux
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: Easynews
Welke Internet Provider heb je?: Ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: -
Met welk programma download je?: SABNZB
Wanneer begon je probleem?: Na een verse installatie van het pakket op de Synology
Geef een beschrijving van je probleem: Spotweb is opnieuw geïnstalleerd op de Synology met DSM 6.0. Ik heb de wizard doorlopen (install.php) en daarbij een account aangemaakt. Als ik echter nu met dat account inlog, zie ik geen retrieve button en mis ik ook opties in het hoofdmenu (settings mist bijvoorbeeld). In de Bèta en de RC van DSM 6.0 heb ik dit probleem niet gehad.
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: Package verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, zelfde probleem. Ik zag de optie op de github wiki "Please make sure you are logged on using and you are not using the built-in 'admin' account", maar ik heb alleen dit ene account wat tijdens de installatie is aangemaakt. Het aanmaken van een tweede account helpt ook niet.
Schone installatie: Ja
XML bestand.: Geen antwoord gegeven
Generated by Support Toolkit SRT Generator.
-- [bericht automatisch samengevoegd - 29 maart 2016, 13:17] --
Ik heb 't package verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Hierbij heb ik per ongeluk gekozen voor "public" in plaats van "shared". Hierna opende zich Spotweb met de anonieme gebruiker zonder wachtwoordbeveiliging. Inloggen met het aangemaakte account zorgde er nu wel voor, dat ik alle opties zag. In accountmanagement heb ik de anonieme user vervolgens op closed gezet en vreemd genoeg werkt het daarna wel. Nogmaals als test geprobeerd met een schone install op "shared" en weer zelfde probleem, niet alle opties zichtbaar. Installatie weer met "public" en achteraf rechten gewijzigd en werkt... het is dus te reproduceren en werkt als workaround...
Welk spotX programma gebruik je?: SpotWeb
Wat is de versie van het spotX programma?: ?
Wat is je besturingssysteem?: Linux
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: Easynews
Welke Internet Provider heb je?: Ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: -
Met welk programma download je?: SABNZB
Wanneer begon je probleem?: Na een verse installatie van het pakket op de Synology
Geef een beschrijving van je probleem: Spotweb is opnieuw geïnstalleerd op de Synology met DSM 6.0. Ik heb de wizard doorlopen (install.php) en daarbij een account aangemaakt. Als ik echter nu met dat account inlog, zie ik geen retrieve button en mis ik ook opties in het hoofdmenu (settings mist bijvoorbeeld). In de Bèta en de RC van DSM 6.0 heb ik dit probleem niet gehad.
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: Package verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, zelfde probleem. Ik zag de optie op de github wiki "Please make sure you are logged on using and you are not using the built-in 'admin' account", maar ik heb alleen dit ene account wat tijdens de installatie is aangemaakt. Het aanmaken van een tweede account helpt ook niet.
Schone installatie: Ja
XML bestand.: Geen antwoord gegeven
Generated by Support Toolkit SRT Generator.
-- [bericht automatisch samengevoegd - 29 maart 2016, 13:17] --
Ik heb 't package verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Hierbij heb ik per ongeluk gekozen voor "public" in plaats van "shared". Hierna opende zich Spotweb met de anonieme gebruiker zonder wachtwoordbeveiliging. Inloggen met het aangemaakte account zorgde er nu wel voor, dat ik alle opties zag. In accountmanagement heb ik de anonieme user vervolgens op closed gezet en vreemd genoeg werkt het daarna wel. Nogmaals als test geprobeerd met een schone install op "shared" en weer zelfde probleem, niet alle opties zichtbaar. Installatie weer met "public" en achteraf rechten gewijzigd en werkt... het is dus te reproduceren en werkt als workaround...
-
- Moderator Team Leider
- Berichten: 2761
- Lid geworden op: 04 mar 2011, 17:29
- Reputation: 0
- Usenet: UNS
- Internet: UPC
- Locatie: Blauwbek-PC
- Contacteer:
Re: Geen retrieve button en settings
Retrieve mag alleen gedaan worden met een administrator account
Regels/Rules | pySabRename
Er zijn weer spotnet updates, klik hier!
API's kijken doe je maar in de dierentuin!
Er zijn weer spotnet updates, klik hier!
API's kijken doe je maar in de dierentuin!
-
- Berichten: 8
- Lid geworden op: 17 mei 2012, 09:16
- Reputation: 0
Re: Geen retrieve button en settings
Dat klopt... Maar het account wat ik in de wizard bij "install.php" aangeef zou het administrator-account moeten zijn. maar juist dat account heeft geen rechten lijkt het, indien als "Shared" geïnstalleerd.Blauwbek schreef:Retrieve mag alleen gedaan worden met een administrator account
-
- Moderator Team Leider
- Berichten: 2761
- Lid geworden op: 04 mar 2011, 17:29
- Reputation: 0
- Usenet: UNS
- Internet: UPC
- Locatie: Blauwbek-PC
- Contacteer:
Re: Geen retrieve button en settings
waarschijnlijk heeft shared het admin/admin account waarmee je users moet promoten
Regels/Rules | pySabRename
Er zijn weer spotnet updates, klik hier!
API's kijken doe je maar in de dierentuin!
Er zijn weer spotnet updates, klik hier!
API's kijken doe je maar in de dierentuin!