post niet onder oude ID en ID onbekend
Geplaatst: 21 nov 2016, 14:55
Support Request Template
Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet 2.0
Wat is de versie van het spotX programma?: 2.0.0.224
Wat is je besturingssysteem?: Windows 8
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 32bits
Welke Usenet Provider heb je?: pfcorner
Welke Internet Provider heb je?: online
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: Panda
Met welk programma download je?: SABnzbd
Wanneer begon je probleem?: Had een spot geplaatste en dat ging opzicht prima.
maar in de lijst staat hij nu als onveilige poster
Geef een beschrijving van je probleem: De laatste post ovia spotnet2.0 wordt niet meer onder mijn ID geplaatst maar los en als onveilige poster.
Als ik naar mijn oudere post's kijkt en daar het ID neemt dan staat er bij dat het ID onbekend is.
Hoe kan dat veranderd worden waarom word mijn nieuwe post niet meer onder mijn oude ID geplaatst maar als geheel nieuw bezien?
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: Niets daar ik niet weet wat ik zou kunnen doen, als ik dat wist had ik het mogelijk wel opgelost
Schone installatie: Nee
XML bestand.: Geen antwoord gegeven
Generated by Support Toolkit SRT Generator.
Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet 2.0
Wat is de versie van het spotX programma?: 2.0.0.224
Wat is je besturingssysteem?: Windows 8
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 32bits
Welke Usenet Provider heb je?: pfcorner
Welke Internet Provider heb je?: online
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: Panda
Met welk programma download je?: SABnzbd
Wanneer begon je probleem?: Had een spot geplaatste en dat ging opzicht prima.
maar in de lijst staat hij nu als onveilige poster
Geef een beschrijving van je probleem: De laatste post ovia spotnet2.0 wordt niet meer onder mijn ID geplaatst maar los en als onveilige poster.
Als ik naar mijn oudere post's kijkt en daar het ID neemt dan staat er bij dat het ID onbekend is.
Hoe kan dat veranderd worden waarom word mijn nieuwe post niet meer onder mijn oude ID geplaatst maar als geheel nieuw bezien?
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: Niets daar ik niet weet wat ik zou kunnen doen, als ik dat wist had ik het mogelijk wel opgelost
Schone installatie: Nee
XML bestand.: Geen antwoord gegeven
Generated by Support Toolkit SRT Generator.