Kwam deze tegen, hoe flauw en onvolwassen kan men zijn.....
Beste mensen,
Ik zal mij even voorstellen. Ik ben Hoodlum, 15 jaar en ik woon nog bij mijn ouders thuis. Overdag ga ik naar school en savonds zit ik graag aan mijn computer. Want daar is voor mij het echte leven. Want zie je, ik voel mij niet zo sterk in het echte leven. Ik heb enorme uitslag over mijn hele gezicht en door mijn accent kan niemand mij echt verstaan. Dus op het internet doe ik mij voor alsof ik een hele jongen ben… Een echte hacker, want dat staat stoer. En soms noem ik mijzelf ElAmigos, dat staat stoer. Of eLKankerHondjeReneVanGool als ik zin heb om eens flink te schelden op iedereen. Omdat de wereld mij in de steek heeft gelaten.
De waarheid is dat ik helemaal niet stoer ben. En beslist geen hacker. Het enige wat ik ooit zelf gekraakt heb waren mijn eigen noten, toen ik eens te hard op het zadel van mijn fiets ben gesprongen. Ik ben een zielige aandachtstrekker die jaloers is op anderen.
Dus plaats ik overal berichtjes over mijn website en hoop ik dat mensen komen kijken. Ik heb die aandacht echt nodig, ik kan niet functioneren zonder!
Maar wat ik misschien echt nodig heb…..zucht… Is misschien wel een leuke vriendin. En niet zo’n opblaasbare, want de laatste is bij me weggelopen. Wie wil mij helpen?
Categorie Spellen
Formaat Rip
Platform Gamecube
Genre Strategie
Omvang 9,5 MB
Gespot met Spotnet 1.9.0.8
Datum 28-06-24 (00:56)
Website
http://www.google.nl/search?q=GEZOCHT: Deelnemers Proefexperiment: De ontmaagding van TheHood
Afzender Hoodlum | UuDnVQ