Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

How to Report Racism, Spam, insulting or demeaning comments in spot clients

Een vraag over dit forum? Een idee om deze site te verbeteren? Post ze hier!! Alvast bedankt.

Moderator: Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

Alle onderwerpen over spotnet, spotlite en spotweb in dit forum worden per direct verwijderd.

Topicstarter
Wheaten
Supporter
Usenet: Sunny
Internet: Ziggo
Leeftijd: 109

How to Report Racism, Spam, insulting or demeaning comments in spot clients

Bericht door Wheaten »

Since there is still a group of social challenged people, who think that racism and insulting people in comments, is a good way to spend their time anonymous behind their PC, I decided to mention the following.

There is an easy way to file reports again those people, which will result in a deactivation of their usenet account.
  • Copy a part (best is text only) of their comment in the spotnet comments section
  • Open this url. If you want to report anonymous, please make sure that you logout your google account!
  • Copy the comment into: Afbeelding
  • Press the flashlight
  • Scroll all the way down, to the latest message, as this will be most likely the comment you are searching for
  • Open the comment and verify that's not a quoted message, as we do not want to report the wrong people.
  • When it is the social challenged person, click on the drop down at the right and select "Report abuse"
    Afbeelding
  • Select "Hateful or violent content"
  • Solve the captcha and press "Submit report"
    Afbeelding
I hope this will help to reduce all racism, spam, insulting or demeaning comments from spotnet

Baldr
Usenet: Hitnews
Internet: Ziggo

Re: How to Report Racism, Spam, insulting or demeaning comments in spot clients

Bericht door Baldr »

Kwam deze tegen, hoe flauw en onvolwassen kan men zijn.....

Beste mensen,

Ik zal mij even voorstellen. Ik ben Hoodlum, 15 jaar en ik woon nog bij mijn ouders thuis. Overdag ga ik naar school en savonds zit ik graag aan mijn computer. Want daar is voor mij het echte leven. Want zie je, ik voel mij niet zo sterk in het echte leven. Ik heb enorme uitslag over mijn hele gezicht en door mijn accent kan niemand mij echt verstaan. Dus op het internet doe ik mij voor alsof ik een hele jongen ben… Een echte hacker, want dat staat stoer. En soms noem ik mijzelf ElAmigos, dat staat stoer. Of eLKankerHondjeReneVanGool als ik zin heb om eens flink te schelden op iedereen. Omdat de wereld mij in de steek heeft gelaten.

De waarheid is dat ik helemaal niet stoer ben. En beslist geen hacker. Het enige wat ik ooit zelf gekraakt heb waren mijn eigen noten, toen ik eens te hard op het zadel van mijn fiets ben gesprongen. Ik ben een zielige aandachtstrekker die jaloers is op anderen.

Dus plaats ik overal berichtjes over mijn website en hoop ik dat mensen komen kijken. Ik heb die aandacht echt nodig, ik kan niet functioneren zonder!

Maar wat ik misschien echt nodig heb…..zucht… Is misschien wel een leuke vriendin. En niet zo’n opblaasbare, want de laatste is bij me weggelopen. Wie wil mij helpen?

Categorie Spellen
Formaat Rip
Platform Gamecube
Genre Strategie
Omvang 9,5 MB
Gespot met Spotnet 1.9.0.8
Datum 28-06-24 (00:56)
Website http://www.google.nl/search?q=GEZOCHT: Deelnemers Proefexperiment: De ontmaagding van TheHood
Afzender Hoodlum | UuDnVQ

Afbeelding
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer