foutmelding: gebruikersnaam en/of wachtwoord is onjuist
Geplaatst: 11 aug 2017, 17:15
Support Request Template
Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet Classic
Wat is de versie van het spotX programma?: v1.9.0.3
Wat is je besturingssysteem?: Windows 10
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: news.ziggo.nl
Welke Internet Provider heb je?: ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: ziggo internetbeveiliging
Met welk programma download je?: spotnet
Wanneer begon je probleem?: Aantal dagen geleden was ik bezig met een download (gebruik het programma al jaren). Deze stopte plotseling en door tijdnood heb ik het programma maar afgesloten.. De volgende dag weer opgestart, maar sindsdien werkt spotnet niet meer...
Geef een beschrijving van je probleem: Bij het opstarten krijg ik de melding Header server connectie fout.
Header: gebruikersnaam en/of wachtwoord is onjuist.
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: Ik had een verouderde versie, dus ik heb eerst via een tool 'spotnet verwijderen' (ergens op forum tegengekomen) spotnet verwijderd en hierna Spotnet v1.9.0.3 geïnstalleerd. Blijf echter hetzelfde probleem hebben als ik spotnet opstart.
Ik ben bekend dat ziggo gestopt is met nieuwsserver, echter abonnement loopt nog van voor die datum en heb in die tussentijd ook mijn abonnement niet veranderd. Verder ook geen veranderingen in gebruikersnamen/wachtwoorden en ik heb geen mail gehad over dat ik aan mijn (data)limiet zit..
Iemand een idee wat het probleem kan zijn?
Volgende stap is contact opnemen met ziggo. maar wil eerst weten of iemand hier een oplossing heeft
XML bestand.: Geen antwoord gegeven
Generated by Support Toolkit SRT Generator.
Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet Classic
Wat is de versie van het spotX programma?: v1.9.0.3
Wat is je besturingssysteem?: Windows 10
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: news.ziggo.nl
Welke Internet Provider heb je?: ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: ziggo internetbeveiliging
Met welk programma download je?: spotnet
Wanneer begon je probleem?: Aantal dagen geleden was ik bezig met een download (gebruik het programma al jaren). Deze stopte plotseling en door tijdnood heb ik het programma maar afgesloten.. De volgende dag weer opgestart, maar sindsdien werkt spotnet niet meer...
Geef een beschrijving van je probleem: Bij het opstarten krijg ik de melding Header server connectie fout.
Header: gebruikersnaam en/of wachtwoord is onjuist.
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: Ik had een verouderde versie, dus ik heb eerst via een tool 'spotnet verwijderen' (ergens op forum tegengekomen) spotnet verwijderd en hierna Spotnet v1.9.0.3 geïnstalleerd. Blijf echter hetzelfde probleem hebben als ik spotnet opstart.
Ik ben bekend dat ziggo gestopt is met nieuwsserver, echter abonnement loopt nog van voor die datum en heb in die tussentijd ook mijn abonnement niet veranderd. Verder ook geen veranderingen in gebruikersnamen/wachtwoorden en ik heb geen mail gehad over dat ik aan mijn (data)limiet zit..
Iemand een idee wat het probleem kan zijn?
Volgende stap is contact opnemen met ziggo. maar wil eerst weten of iemand hier een oplossing heeft
XML bestand.: Geen antwoord gegeven
Generated by Support Toolkit SRT Generator.