Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.
Foutmelding 502
Moderator: Moderator Team
Forumregels
LEES: Forum Regels!
LEES: Forum Regels!
-
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 29 jun 2017, 09:30
- Reputation: 0
- Usenet: Eweka
- Internet: Tele2
- Gender:
Foutmelding 502
Support Request Template
Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet 2.0
Wat is de versie van het spotX programma?: 2.0.0.250
Wat is je besturingssysteem?: Windows 10
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: Eweka
Welke Internet Provider heb je?: Tele2
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: Avast
Met welk programma download je?: Spotnet
Wanneer begon je probleem?: 28 dagen geleden, geen veranderingen voor het probleem ontstond.
Geef een beschrijving van je probleem: Foutmelding
Er zijn problemen met de usenet server. 502 news.tele2.nl NNRP Service Ready - Klantenservice@tele2.com (502 )
Systeemstatus is niet groen - Mogelijk zijn er problemen met het netwerk of de systeemconfiguratie.
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: Spotnet grondig verwijderd en geinstalleerd.
Contact met eweka
Contact met tele 2
Inloggegevens gecontroleerd
Forum doorzocht naar een vergelijkbaar probleem, 1 gevonden maar geen oplossing.
Schone installatie: Ja
XML bestand.: Geen antwoord gegeven
Generated by Support Toolkit SRT Generator.
Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet 2.0
Wat is de versie van het spotX programma?: 2.0.0.250
Wat is je besturingssysteem?: Windows 10
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: Eweka
Welke Internet Provider heb je?: Tele2
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: Avast
Met welk programma download je?: Spotnet
Wanneer begon je probleem?: 28 dagen geleden, geen veranderingen voor het probleem ontstond.
Geef een beschrijving van je probleem: Foutmelding
Er zijn problemen met de usenet server. 502 news.tele2.nl NNRP Service Ready - Klantenservice@tele2.com (502 )
Systeemstatus is niet groen - Mogelijk zijn er problemen met het netwerk of de systeemconfiguratie.
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: Spotnet grondig verwijderd en geinstalleerd.
Contact met eweka
Contact met tele 2
Inloggegevens gecontroleerd
Forum doorzocht naar een vergelijkbaar probleem, 1 gevonden maar geen oplossing.
Schone installatie: Ja
XML bestand.: Geen antwoord gegeven
Generated by Support Toolkit SRT Generator.
-
- Berichten: 126
- Lid geworden op: 13 nov 2015, 13:24
- Reputation: 1
Re: Foutmelding 502
Je geeft aan dat je usenet provider Eweka is.
Waarom gebruik je dan de usenet server van Tele2 in spotnet?
Waarom gebruik je dan de usenet server van Tele2 in spotnet?
-
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 29 jun 2017, 09:30
- Reputation: 0
- Usenet: Eweka
- Internet: Tele2
- Gender:
Re: Foutmelding 502
Bij spotnet heb ik gewoon ingelogd met als server Eweka geen idee waarom hij die van Tele2 pakt.
-
- Berichten: 125
- Lid geworden op: 03 nov 2016, 16:07
- Reputation: -1
- Usenet: Eweka
- Internet: ziggo
- Locatie: Usenet
- Contacteer:
Re: Foutmelding 502
Blijkbaar gebruiker je toch ergens Tele2 of misschien ooit eens gewisseld tussen provider? Als je echt zeker weet dat de instellingen goed staan opnieuw installeren en op de nete manier verwijderen.
Usenet leeg zuigen! Gewoon omdat het kan! Synology Handleidingen en download SpotWeb en Auto-Sub voor Synology
-
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 29 jun 2017, 09:30
- Reputation: 0
- Usenet: Eweka
- Internet: Tele2
- Gender:
Re: Foutmelding 502
Zojuist opnieuw geinstalleerd echter geeft hij nu de melding 'Scannen naar updates fout : 502 news.tele2.nl NNRP ready - klantenservice@tele2.com (502)
tevens kan ik geen andere provider kiezen, deze knop lijkt wel uitgeschakeld.
tevens kan ik geen andere provider kiezen, deze knop lijkt wel uitgeschakeld.
-
- Berichten: 126
- Lid geworden op: 13 nov 2015, 13:24
- Reputation: 1
Re: Foutmelding 502
Verwijder spotnet eens met de spotnet removal tool.
Deze tool verwijdert alles van spotnet, zodat je een 100% schone installatie kunt uitvoeren.
Link: Spotnet removal tool v1.3
Deze tool verwijdert alles van spotnet, zodat je een 100% schone installatie kunt uitvoeren.
Link: Spotnet removal tool v1.3
-
- Berichten: 4
- Lid geworden op: 22 jan 2012, 11:10
- Reputation: 0
- Usenet: Eweka
- Internet: Ziggo
- Leeftijd: 58
Re: Foutmelding 502
size=115]Support Request Template[/size]
Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet Classic
Wat is de versie van het spotX programma?: spotnet1902
Wat is je besturingssysteem?: Windows 10
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: ExtremeUsenet
Welke Internet Provider heb je?: ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: nod32
Met welk programma download je?: Grabit
Wanneer begon je probleem?: 16-01-2019
Geef een beschrijving van je probleem: ik krijg deze mededeling,
Header server 502 Access Denied(Download Cap Hit) (502)
?????
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: Heb spotnet met de tool verwijder de comp opnieuw opgestart
en spotnet opnieuw geinstalleert
Schone installatie: Ja
XML bestand.:
Generated by Support Toolkit SRT Generator.
Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet Classic
Wat is de versie van het spotX programma?: spotnet1902
Wat is je besturingssysteem?: Windows 10
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: ExtremeUsenet
Welke Internet Provider heb je?: ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: nod32
Met welk programma download je?: Grabit
Wanneer begon je probleem?: 16-01-2019
Geef een beschrijving van je probleem: ik krijg deze mededeling,
Header server 502 Access Denied(Download Cap Hit) (502)
?????
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: Heb spotnet met de tool verwijder de comp opnieuw opgestart
en spotnet opnieuw geinstalleert
Schone installatie: Ja
XML bestand.:
Code: Selecteer alles
<Spotnet>
<Server Type="Headers" Server="" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="2" />
<Server Type="Downloads" Server="" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="2" />
<Server Type="Uploads" Server="" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
</Spotnet>
-
- Moderator Team Lid
- Berichten: 1859
- Lid geworden op: 13 feb 2011, 19:03
- Topics answered: 2
- Reputation: 19
Re: Foutmelding 502
Cap hit = je hebt je download limiet overschreden bij extreme usenet. Neem contact op met hun helpdesk.
-
- Berichten: 4
- Lid geworden op: 22 jan 2012, 11:10
- Reputation: 0
- Usenet: Eweka
- Internet: Ziggo
- Leeftijd: 58
Re: Foutmelding 502
Bedankt voor deze uitleg.
ik heb inmiddels contact met ze gehad en ik heb een block.
volgen hun kom dat door dat ik een uploader zou zijn.
ik heb inmiddels contact met ze gehad en ik heb een block.
volgen hun kom dat door dat ik een uploader zou zijn.
-
- Moderator Team Lid
- Berichten: 1859
- Lid geworden op: 13 feb 2011, 19:03
- Topics answered: 2
- Reputation: 19