Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet 2
Wat is de versie van het spotX programma?: 2.0.0.275
Wat is je besturingssysteem?: Windows 10
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: usenetdiscounter
Welke Internet Provider heb je?: Scarlet
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: Windows Defender
Met welk programma download je?: spotnet
Wanneer begon je probleem?:
Probleem begon op 16 maart.
Toen gaf windows defender een probleem en heeft deze in quarantaine geplaatst.
Geef een beschrijving van je probleem:
Taalinstelling kan NIET naar het Nederlands worden gezet, zelfs bij de instelling staat deze op NL language.
Zelfs bij het omzetten naar EN en dan terug naar NL, blijft deze instelling staan op het Engels.
Defender heeft blijkbaar iets gevonden: Trojan:Win32/Critet.BS
het betrokken item is: file: C:\Users\mijzelf\AppData\Local\Spotnet\app-2.0.0.275\nl\Spotnet.resources.dll en deze file is er niet (meer).
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?:
Volgens Defender kan ik deze "file" herstellen of verwijderen, maar ik zou graag willen weten of ik dat in alle veiligheid kan doen en deze "file" eventueel laten toestaan in Defender.
Schone installatie: Nee
XML bestand.:
Code: Selecteer alles
<?xml version="1.0"?>
-<Spotnet>
<Server Connections="2" SSL="1" Port="563" Password="password===" Username="gebruikersnaam" Server="reader.usenetdiscounter.com" Type="Headers"/>
<Server Connections="6" SSL="1" Port="563" Password="password===" Username="gebruikersnaam" Server="reader.usenetdiscounter.com" Type="Downloads"/>
<Server Connections="1" SSL="1" Port="563" Password="password===" Username="gebruikersnaam" Server="reader.usenetdiscounter.com" Type="Uploads"/>
</Spotnet>
Geplaats in het verkeerde forum.
Ondertussen is het probleem al opgelost bij een nieuwe versie (v2.0.0.276)