Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.
Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet Classic Wat is de versie van het spotX programma?: 1.9.0.5 Wat is je besturingssysteem?: Windows 10 Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits Welke Usenet Provider heb je?: Eweka Welke Internet Provider heb je?: Ziggo Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: Avast Met welk programma download je?: Spotnet Wanneer begon je probleem?: sinds de installatie van spotnet 1.9.0.5 Geef een beschrijving van je probleem: 440 posting not allowed foutmelding
Oplossing was een andere server instellen voor upload in spotnet.
Jammer dat spotnet "iets" standaards invult bij de installatie, dit was anders nooit een probleem.
Upload server: post.eweka.nl (dit is de juiste instelling)
Ik heb sinds een maand het probleem dat ik niet meer kan inloggen bij Spotnet. Ik heb een abonnement via newsconnectionen ondanks meerdere mailtjes krijg ik van hen geen antwoord.
Is dit herkenbaar voor iemand of weet iemand de oplossing hiervoor ?
Alvast bedankt voor de reacties en als ik dit op en verkeerde plaats heb gezet dan mijn excuses.
vuurvreter schreef: ↑21 jul 2018, 09:51
Oplossing was een andere server instellen voor upload in spotnet.
Jammer dat spotnet "iets" standaards invult bij de installatie, dit was anders nooit een probleem.
Upload server: post.eweka.nl (dit is de juiste instelling)
euh @vuurvreter, geen idee hoe je daarbij komt, provider-lijst klopt gewoon in Spotnet Classic 1.9.x.x!
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of Spot-net.nl Forums.
The Management of Spot-net.nl Forums does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of Spot-net.nl Forums that results in any loss whatsoever in any manner to a member of Spot-net.nl Forums, or to any other person.
Furthermore, the Management of Spot-net.nl Forums is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from Spot-net.nl Forums.