Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet Classic
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.9.0.5
Wat is je besturingssysteem?: Windows 10
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: Eweka
Welke Internet Provider heb je?: Ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: Ziggo safe online
Met welk programma download je?: Spotnet
Wanneer begon je probleem?: Ongeveer een week geleden begon het probleem.
Geef een beschrijving van je probleem: Ik doe elke dag films downloaden,1 keer per week doe ik ze nakijken en zet ze op een externe schijf.
Tot mijn verbazing stond er niets in mijn downloadmap.
Nooit geen problemen gehad en helemaal niets veranderd in het systeem of wat dan ook.
In spotnet gaat alles prima, het downloaden, aantal mb's en de duur van de download gaat allemaal perfect,
maar in de map staat helemaal niets.
XML bestand.:
Code: Selecteer alles
<Spotnet>
<Server Type="Headers" Server="textnews.eweka.nl" Port="119" SSL="0" Connections="2" />
<Server Type="Downloads" Server="newsreader1.eweka.nl" Port="119" SSL="0" Connections="6" />
<Server Type="Uploads" Server="post.eweka.nl" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
</Spotnet>