Foutmelding "Fout tijdens het starten van SABnzb d: bekijk de logfile"
Geplaatst: 27 nov 2019, 17:32
Support Request Template
Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet Classic
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.9.0.5
Wat is je besturingssysteem?: Windows 10
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: Eweka
Welke Internet Provider heb je?: Ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: Avast
Met welk programma download je?: Spotnet classic 1.9.0.5
Wanneer begon je probleem?: Sinds een dag of 4
Geef een beschrijving van je probleem: Fout tijdens het starten van SABnzb d: bekijk de logfile
XML bestand.:
Generated by Support Toolkit SRT Generator.[/code]
Generated by Support Toolkit SRT Generator.
Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet Classic
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.9.0.5
Wat is je besturingssysteem?: Windows 10
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: Eweka
Welke Internet Provider heb je?: Ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: Avast
Met welk programma download je?: Spotnet classic 1.9.0.5
Wanneer begon je probleem?: Sinds een dag of 4
Geef een beschrijving van je probleem: Fout tijdens het starten van SABnzb d: bekijk de logfile
XML bestand.:
Code: Selecteer alles
[size=115][color=#368AD2][b]Support Request Template[/b][/color][/size]
[color=#cc6600][b]Welk spotX programma gebruik je?[/b][/color]: Spotnet Classic
[color=#cc6600][b]Wat is de versie van het spotX programma?[/b][/color]: [i]Geen antwoord gegeven[/i]
[color=#cc6600][b]Wat is je besturingssysteem?[/b][/color]: Windows 10
[color=#cc6600][b]Wat is de versie van het besturingssysteem?[/b][/color]: 64bits
[color=#cc6600][b]Welke Usenet Provider heb je?[/b][/color]: Eweka
[color=#cc6600][b]Welke Internet Provider heb je?[/b][/color]: Ziggo
[color=#cc6600][b]Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?[/b][/color]: Avast
[color=#cc6600][b]Met welk programma download je?[/b][/color]: Spotnet classic 1.9.0.5
[color=#cc6600][b]Wanneer begon je probleem?[/b][/color]: Ik krijg sinds een dag of 4, deze onderstaande melding.
Er is aan de laptop niets veranderd of toegevoegd
[color=#cc6600][b]Geef een beschrijving van je probleem[/b][/color]: Fout tijdens het starten van SABnzb d: bekijk de logfile
[color=#cc6600][b]Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?[/b][/color]: Zoeken op het internet, geen oplossing gevonden
[color=#cc6600][b]Schone installatie[/b][/color]: Nee
[color=#cc6600][b]XML bestand.[/b][/color]: [code]<?xml version="1.0"?>
-<Spotnet>
<Server Connections="2" SSL="0" Port="119" Password="Knip=" Username="Knip" Server="textnews.eweka.nl" Type="Headers"/>
<Server Connections="18" SSL="0" Port="119" Password="Knip=" Username="Knip" Server="news.eweka.nl" Type="Downloads"/>
<Server Connections="1" SSL="0" Port="119" Password="Knip" Username="Knip" Server="post.eweka.nl" Type="Uploads"/>
</Spotnet>
Generated by Support Toolkit SRT Generator.