Pagina 1 van 1

Downloads moet ik handmatig starten? Waarom

Geplaatst: 09 apr 2020, 19:36
door CaratBack
De downloads starten niet automatisch. Ik moet dit handmatig starten door in het menu naar Provider te gaan en vervolgens op verbinden te klikken.

Als ik Spotnet opstart is er wel verbinding want nieuwe spots en opmerkingen worden wel automatisch binnen gehaald.

Ik heb vervolgens een totaal nieuwe installatie gedaan:

Dus SSD opnieuw geformatteerd en Windows 10 opnieuw geïnstalleerd
Vervolgens Spotnet opnieuw geïnstalleerd.

Maar het probleem blijft.

Wie weet hier de oplossing voor.

Alvast Bedankt!



Support Request Template

Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet Classic
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.9
Wat is je besturingssysteem?: Windows 10
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 32bits
Welke Usenet Provider heb je?: Eweka
Welke Internet Provider heb je?: ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: Geen / Standaard windows beveiliging
Met welk programma download je?: Spotnet
Wanneer begon je probleem?: Niets
Geef een beschrijving van je probleem: Downloads starten niet. Ik moet handmatig verbinding maken door naar Provider te gaan en vervolgens op verbinden te klikken. Dan starten te downloads wel.

Het is vreemd want er is wel verbinding als ik op de refresh icoon klik.
XML bestand.: Geen antwoord gegeven

Generated by Support Toolkit SRT Generator.

Re: Downloads moet ik handmatig starten? Waarom

Geplaatst: 11 apr 2020, 09:02
door Harper
Ik zou het niet weten.... maar je zou als workaround een externe sabnzbd kunnen proberen. Dat werkt super en geeft ook veel meer controle. Ik gebruik die ook altijd.
Zie ook het help-bestand in Spotnet Classic onder SABnzbd

Re: Downloads moet ik handmatig starten? Waarom

Geplaatst: 11 apr 2020, 10:55
door Ypsos
In dit zelfde help-bestand zoek ook even op:

Code: Selecteer alles

FixWin Utility