Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.
Fout melding
Moderator: Moderator Team
Forumregels
LEES: Forum Regels!
LEES: Forum Regels!
-
- Berichten: 21
- Lid geworden op: 20 feb 2011, 23:03
- Reputation: 0
Fout melding
Support Request Template
Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.9.0.1
Wat is je besturingssysteem?: Windows 10
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: sunny
Welke Internet Provider heb je?: kpn
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: eset
Met welk programma download je?: newsleecher
Wanneer begon je probleem?: Ik probeerde spotnet te verversen dat ik nieuwe spots binnen kreeg die er nu in staan zijn van vannacht
Geef een beschrijving van je probleem: Laatste spotnummer bij de provider is lager dan het laatste spotnummer wat er in de datebase staat.
Maak de tabellen eerst leeg.
Menu: bewerken / datebase / alle tabellen leeg maken
XML bestand.: Geen antwoord gegeven
Generated by Support Toolkit SRT Generator.
Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.9.0.1
Wat is je besturingssysteem?: Windows 10
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: sunny
Welke Internet Provider heb je?: kpn
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: eset
Met welk programma download je?: newsleecher
Wanneer begon je probleem?: Ik probeerde spotnet te verversen dat ik nieuwe spots binnen kreeg die er nu in staan zijn van vannacht
Geef een beschrijving van je probleem: Laatste spotnummer bij de provider is lager dan het laatste spotnummer wat er in de datebase staat.
Maak de tabellen eerst leeg.
Menu: bewerken / datebase / alle tabellen leeg maken
XML bestand.: Geen antwoord gegeven
Generated by Support Toolkit SRT Generator.
-
- Berichten: 123
- Lid geworden op: 21 aug 2016, 19:12
- Reputation: 0
- Usenet: Eweka
- Internet: 100Mbit
Re: Fout melding
Hoi mark8,
Voor het opnieuw opbouwen van de Spotnet database ga je naar:
Bewerken => Database... => Spots leegmaken en Reacties leegmaken
Daarna op Bijwerken/verversen klikken
Voor het opnieuw opbouwen van de Spotnet database ga je naar:
Bewerken => Database... => Spots leegmaken en Reacties leegmaken
Daarna op Bijwerken/verversen klikken
-
- Moderator Team Lid
- Berichten: 1417
- Lid geworden op: 28 feb 2011, 08:06
- Topics answered: 10
- Reputation: 19
Re: Fout melding
Spotnet Classic v1.9.0.1 heeft er een menu item bij:
Alle tabellen leegmaken (Database opnieuw creëren)
Meer info over "Alle tabellen leegmaken" zie Spotnet > Help > Database (onderhoud)
Alle tabellen leegmaken (Database opnieuw creëren)
Meer info over "Alle tabellen leegmaken" zie Spotnet > Help > Database (onderhoud)
Spotnet (Classic) 1.9.1.1
Spotnet Backup incl. Spotnet gebruikers ID
Spotnet Removal Tool
SpotLite skins (thema's)
Windows meldingen Uitschakelen nadat bestand is gedownload! (Spotnet Classic 1.9.0.9 /1.9.1.0)
Spotnet Backup incl. Spotnet gebruikers ID
Spotnet Removal Tool
SpotLite skins (thema's)
Windows meldingen Uitschakelen nadat bestand is gedownload! (Spotnet Classic 1.9.0.9 /1.9.1.0)
-
- Berichten: 21
- Lid geworden op: 20 feb 2011, 23:03
- Reputation: 0
Re: Fout melding
dat snap ik helemaal dat heb ik ook al gedaan als ik dat gedaan heb krijg ik deze fout melding. Oeps de tekenreeks is niet herkend als een geldige datetime index 16 begint met een onbekend woord
-
- Moderator Team Lid
- Berichten: 1417
- Lid geworden op: 28 feb 2011, 08:06
- Topics answered: 10
- Reputation: 19
Re: Fout melding
Oke, dat staat niet in je omschrijving, de vraag gaat nl. over:
Laatste spotnummer bij de provider is lager...
Oplossing "Oeps de tekenreeks is niet herkend als een geldige datetime index 16 begint met een onbekend woord" zie: viewtopic.php?f=3&t=8164
Spotnet (Classic) 1.9.1.1
Spotnet Backup incl. Spotnet gebruikers ID
Spotnet Removal Tool
SpotLite skins (thema's)
Windows meldingen Uitschakelen nadat bestand is gedownload! (Spotnet Classic 1.9.0.9 /1.9.1.0)
Spotnet Backup incl. Spotnet gebruikers ID
Spotnet Removal Tool
SpotLite skins (thema's)
Windows meldingen Uitschakelen nadat bestand is gedownload! (Spotnet Classic 1.9.0.9 /1.9.1.0)
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 18 jun 2016, 07:22
- Reputation: 0
- Internet: KPN 100Mbit
Re: Fout melding
Goedendag, ik heb het zelfde probleem al een week of twee, en na ge-update te hebben naar 1.9.0.2 is het probleem bij mij helaas nog steeds niet verholpen.
En bewerken /datebase / alle tabellen leeg maken werkt niet echt, want dan zijn alle nieuwe spots verdwenen en laad daarna niet meer, ook niet als je op bijwerken klikt.
En het probleem komt iedere dag terug.
Heeft iemand hier een oplossing voor ?
En bewerken /datebase / alle tabellen leeg maken werkt niet echt, want dan zijn alle nieuwe spots verdwenen en laad daarna niet meer, ook niet als je op bijwerken klikt.
En het probleem komt iedere dag terug.
Heeft iemand hier een oplossing voor ?
-
- Moderator Team Lid
- Berichten: 1861
- Lid geworden op: 13 feb 2011, 19:03
- Topics answered: 2
- Reputation: 19
Re: Fout melding
Probeer dezelfde informatie te geven als in het support template (ik weet niet of dat nog bereikbaar is).
Wat bedoel je met "laad daarna niet meer" ? Krijg je een foutmelding ? Start het headeren van spots niet/wel ? etc. Probeer het probleem zo uitgebreid als mogelijk te omschrijven zodat we niet hoeven te raden wat misschien het probleem zou kunnen zijn.
Toegevoegd in 48 minuten 40 secondes:
of gebruik de support tool die meegeleverd wordt met spotnet en upload het resultaat hier :
Ga naar het Startmenu / Spotnet / Spotnet Classic Support Toolkit
(of zoek naar Spotnet Classic-SST.exe , deze is meegeleverd met versie 1.9.x.x)
(met dank aan Ypsos voor de reminder)
Wat bedoel je met "laad daarna niet meer" ? Krijg je een foutmelding ? Start het headeren van spots niet/wel ? etc. Probeer het probleem zo uitgebreid als mogelijk te omschrijven zodat we niet hoeven te raden wat misschien het probleem zou kunnen zijn.
Toegevoegd in 48 minuten 40 secondes:
of gebruik de support tool die meegeleverd wordt met spotnet en upload het resultaat hier :
Ga naar het Startmenu / Spotnet / Spotnet Classic Support Toolkit
(of zoek naar Spotnet Classic-SST.exe , deze is meegeleverd met versie 1.9.x.x)
- Start Spotnet Classic Support Toolkit
- Klik op de knop "Kopieer server info naar klembord" (inclusief systeem info)
- Plak de informatie in een volgend bericht
(met dank aan Ypsos voor de reminder)
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 18 jun 2016, 07:22
- Reputation: 0
- Internet: KPN 100Mbit
Re: Fout melding
Ik zal in het vervolg de informatie uitgebreider verschaffen mesa57,
maar nu lijkt het probleem opeens toch verdwenen, want sinds gisterochtend is het niet meer voorgekomen en werkt Spotnet gewoon weer naar behoren.
In ieder geval bedankt voor uw hulp!
maar nu lijkt het probleem opeens toch verdwenen, want sinds gisterochtend is het niet meer voorgekomen en werkt Spotnet gewoon weer naar behoren.
In ieder geval bedankt voor uw hulp!
-
- Berichten: 46
- Lid geworden op: 12 mar 2011, 00:29
- Reputation: 0
Re: Fout melding
Support Request Template
Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet Classic
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.9.0.5
Wat is je besturingssysteem?: Windows 10
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: Newgroupdirect
Welke Internet Provider heb je?: Telenet
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: Avast
Met welk programma download je?: Usenet Explorer
Wanneer begon je probleem?: Enkele weken geleden
Geef een beschrijving van je probleem: Bij het ophalen van spots krijg ik de melding:
Laatste spotnummer bij de provider is lager dan het laatste spotnummer wat er in de datebase staat.
Maak de tabellen eerst leeg.
Menu: bewerken / datebase / alle tabellen leeg maken
Als ik dat doe gaat het een aantal dagen goed en dan krijg ik opnieuw deze melding.
Hetzelfde probleem dat dus enkele jaren geleden hierboven al werd aangegeven.
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: Meerdere malen heb ik de tabellen van de database leeggemaakt en opnieuw gevuld. Meestal gaat het dan een 1-3 dagen goed en dan komt dezelfde melding terug. Heel vervelend want de database opnieuw vullen kost veel tijd!
Schone installatie: Nee
Generated by Support Toolkit SRT Generator.
Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet Classic
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.9.0.5
Wat is je besturingssysteem?: Windows 10
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: Newgroupdirect
Welke Internet Provider heb je?: Telenet
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: Avast
Met welk programma download je?: Usenet Explorer
Wanneer begon je probleem?: Enkele weken geleden
Geef een beschrijving van je probleem: Bij het ophalen van spots krijg ik de melding:
Laatste spotnummer bij de provider is lager dan het laatste spotnummer wat er in de datebase staat.
Maak de tabellen eerst leeg.
Menu: bewerken / datebase / alle tabellen leeg maken
Als ik dat doe gaat het een aantal dagen goed en dan krijg ik opnieuw deze melding.
Hetzelfde probleem dat dus enkele jaren geleden hierboven al werd aangegeven.
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: Meerdere malen heb ik de tabellen van de database leeggemaakt en opnieuw gevuld. Meestal gaat het dan een 1-3 dagen goed en dan komt dezelfde melding terug. Heel vervelend want de database opnieuw vullen kost veel tijd!
Schone installatie: Nee
Generated by Support Toolkit SRT Generator.
-
- Moderator Team Lid
- Berichten: 1861
- Lid geworden op: 13 feb 2011, 19:03
- Topics answered: 2
- Reputation: 19
Re: Fout melding
De database leeg maken is inderdaad de enige optie. En ik zou eens contact opnemen met newsgrouupdirect en vragen waar ze mee bezig zijn ....