Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.
Melding "Mislukt"
Moderators: Supporters, Moderator Team
Forumregels
LEES: Forum Regels!
LEES: Forum Regels!
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 25 apr 2021, 09:57
- Reputation: 0
- Usenet: PureUsenet
- Internet: t-mobile
Melding "Mislukt"
Sinds enkele weken krijg is bij downloads met een wachtwoord de melding "mislukt". Wat is er veranderd? Ik heb de laatste versie.
-
- Moderator Team Lid
- Berichten: 419
- Lid geworden op: 16 dec 2011, 10:18
- Topics answered: 6
- Reputation: 27
Re: Melding "Mislukt"
En je gebruikt Spotnet Classic?
Het is namelijk wel een bekend probleem van Spotnet 2 bij kleine spots met een wachtwoord.
Het is namelijk wel een bekend probleem van Spotnet 2 bij kleine spots met een wachtwoord.
Spotnet Classic 1.9.1.0 of ouder traag met opstarten?
Geef bij Bewerken => Instellingen => Externe black/whitelist dan onderstaande url's in!
https://spotlist.store/spotnet/whitelist.xml
https://spotlist.store/spotnet/blacklist.xml
Geef bij Bewerken => Instellingen => Externe black/whitelist dan onderstaande url's in!
https://spotlist.store/spotnet/whitelist.xml
https://spotlist.store/spotnet/blacklist.xml