Pagina 1 van 1

Socket closed (594)

Geplaatst: 15 jan 2023, 23:43
door Winnie
Support Request Template

Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet Classic
Wat is de versie van het spotX programma?: V1.8.1
Wat is je besturingssysteem?: Windows XP
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 32bits
Welke Usenet Provider heb je?: news.zonnet.nl
Welke Internet Provider heb je?: zonnet
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: Norton
Met welk programma download je?: spotnet
Wanneer begon je probleem?: Geen antwoord gegeven
Geef een beschrijving van je probleem:

Tien dagen geleden voor het laatst gedownload met Spotnet. Vandaag (15/1/2023) kreeg ik na opstarten Spotnet de melding Socket Closed (594). Kan er niets meer mee. Hoe kan ik dit probleem verhelpen? Bij voorbaat dank voor het meedenken!
XML bestand.: Geen antwoord gegeven

Generated by Support Toolkit SRT Generator.

Re: Socket closed (594)

Geplaatst: 18 jan 2023, 13:53
door abacus
Zo te horen gebruik je SSL?

De meeste usenet providers gebruiken TLS aangezien SSL al 3 jaar achterhaald is
Je zal dus moeten upgraden of moeten downloaden zonder SSL/TLS

Re: Socket closed (594)

Geplaatst: 18 jan 2023, 21:35
door Ypsos
Winnie schreef: 15 jan 2023, 23:43 Wat is de versie van het spotX programma?: V1.8.1
abacus schreef: 18 jan 2023, 13:53 Zo te horen gebruik je SSL?

De meeste usenet providers gebruiken TLS aangezien SSL al 3 jaar achterhaald is
Je zal dus moeten upgraden of moeten downloaden zonder SSL/TLS
Aanvulling op @abacus, Spotnet 1.8.1 upgraden naar Spotnet Classic 1.9.0.8 (14-02-2022)

Bugfixes:
-Comment - Error from length is 0

Toegevoegd:
-Extra filters: FTD look, Metro, RoyaleBlue en SpotWeb Look Compact/Uitgebreid
-Optie spotlijst onderstrepen
-Scrollwheel voor filters

Veranderd:
-Kleine interne veranderingen o.a. SSL verbindingen
-Providers lijst aangepast
-SABnzbd v3.5.0 meegeleverd
-SABnzbd v3.5.0 ondersteuning
-Spotnet Classic - sneller opstarten
:arrow: Update voor TLS 1.2