Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.
object wijziging ?
Moderator: Moderator Team
Forumregels
LEES: Forum Regels!
LEES: Forum Regels!
-
- Berichten: 8
- Lid geworden op: 30 dec 2011, 11:04
- Reputation: 0
- Usenet: spotnet
- Internet: kpn
object wijziging ?
Support Request Template
Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet Classic
Wat is de versie van het spotX programma?: v1.9.0.9
Wat is je besturingssysteem?: Windows 10
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: sunnyusenet
Welke Internet Provider heb je?: kpn
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: windows
Met welk programma download je?: usenet
Wanneer begon je probleem?: na installeren nwe versie spotnet
Geef een beschrijving van je probleem: krijg melding na opstarten spotnet: object wijziging
XML bestand.: Geen antwoord gegeven
Generated by Support Toolkit SRT Generator.
Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet Classic
Wat is de versie van het spotX programma?: v1.9.0.9
Wat is je besturingssysteem?: Windows 10
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: sunnyusenet
Welke Internet Provider heb je?: kpn
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: windows
Met welk programma download je?: usenet
Wanneer begon je probleem?: na installeren nwe versie spotnet
Geef een beschrijving van je probleem: krijg melding na opstarten spotnet: object wijziging
XML bestand.: Geen antwoord gegeven
Generated by Support Toolkit SRT Generator.
-
- Moderator Team Lid
- Berichten: 1417
- Lid geworden op: 28 feb 2011, 08:06
- Topics answered: 10
- Reputation: 19
Re: object wijziging ?
@bertje1 , even wat meer info nodig.
Ga naar het Startmenu / Spotnet / Spotnet Classic Support Toolkit
(of zoek naar Spotnet Classic-SST.exe , deze is meegeleverd met versie 1.9.x.x)
Ga naar het Startmenu / Spotnet / Spotnet Classic Support Toolkit
(of zoek naar Spotnet Classic-SST.exe , deze is meegeleverd met versie 1.9.x.x)
- Start Spotnet Classic Support Toolkit
- Klik op de knop "Kopieer server info naar klembord" (inclusief systeem info)
- Plak de informatie in een volgend bericht
Spotnet (Classic) 1.9.1.1
Spotnet Backup incl. Spotnet gebruikers ID
Spotnet Removal Tool
SpotLite skins (thema's)
Windows meldingen Uitschakelen nadat bestand is gedownload! (Spotnet Classic 1.9.0.9 /1.9.1.0)
Spotnet Backup incl. Spotnet gebruikers ID
Spotnet Removal Tool
SpotLite skins (thema's)
Windows meldingen Uitschakelen nadat bestand is gedownload! (Spotnet Classic 1.9.0.9 /1.9.1.0)
-
- Berichten: 8
- Lid geworden op: 30 dec 2011, 11:04
- Reputation: 0
- Usenet: spotnet
- Internet: kpn
Re: object wijziging ?
Na het installeren van de versie Spotnet Classic 1.9.0.9 (09-06-2024) krijg ik steeds bij opstarten deze melding:
“ De objectverwijzing is niet op een exemplaar van een object ingesteld. ’’
Vraag: hoe krijg ik deze melding eruit ?
OS: Windows 10 Home (v10.0.19045) | X64 | | Nederlands
Windows directory: C:\WINDOWS
Processor: Intel(R) Core(TM) i7-7500U CPU @ 2.70GHz
Geïnstalleerd geheugen (RAM): 8 GB
Microsoft Net Framework 4 v4.8.09037
Anti-Virus/Firewall: Avira Security - Ingeschakeld
C:\WINDOWS\System32\ieframe.dll v11.0.19041.4474
ieframe.dll gemaakt op: 31-05-2024 09:23 | gewijzigd: 31-05-2024 09:23
D:\Program Files\Spotnet\Spotnet.exe v1.9.0.9 | SABnzbd.exe v4.3.2
Downloadknop: Downloaden (ongewijzigd)
- Spoiler: show
-
- Moderator Team Lid
- Berichten: 1417
- Lid geworden op: 28 feb 2011, 08:06
- Topics answered: 10
- Reputation: 19
Re: object wijziging ?
bertje1, goeiemorgen je hebt "Buggy Server" aangevinkt, niet nodig bij KPN.
Test1
Bewerken -> Provider->
Buggy Server [ ] uitvinken
Klik op Verbinden
servers.xml / KPN SSL / Buggy Server [ ] uit:
Nog steeds de melding "object verwijzing"?
Test2
Headers ophalen via poort 119 / Buggy Server [ ] uit
Bewerken -> Provider->
Header server - verander poort 443 naar poort 119
Klik op Verbinden
servers.xml / KPN Header server poort 119 / Buggy Server [ ] uit:
Nog een vraag, je geeft bij Usenet Provider: Sunny Usenet op.
Test1
Bewerken -> Provider->
Buggy Server [ ] uitvinken
Klik op Verbinden
servers.xml / KPN SSL / Buggy Server [ ] uit:
Code: Selecteer alles
<Spotnet>
<Server Type="Headers" Server="news.kpn.nl" Username="" Password="" Port="443" SSL="1" Connections="2" />
<Server Type="Downloads" Server="news.kpn.nl" Username="" Password="" Port="443" SSL="1" Connections="2" />
<Server Type="Uploads" Server="news.kpn.nl" Username="" Password="" Port="563" SSL="1" Connections="1" />
</Spotnet>
Test2
Headers ophalen via poort 119 / Buggy Server [ ] uit
Bewerken -> Provider->
Header server - verander poort 443 naar poort 119
Klik op Verbinden
servers.xml / KPN Header server poort 119 / Buggy Server [ ] uit:
Code: Selecteer alles
<Spotnet>
<Server Type="Headers" Server="news.kpn.nl" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="2" />
<Server Type="Downloads" Server="news.kpn.nl" Username="" Password="" Port="443" SSL="1" Connections="2" />
<Server Type="Uploads" Server="news.kpn.nl" Username="" Password="" Port="563" SSL="1" Connections="1" />
</Spotnet>
Waarom gebruik je Sunny Usenet niet?
Spotnet (Classic) 1.9.1.1
Spotnet Backup incl. Spotnet gebruikers ID
Spotnet Removal Tool
SpotLite skins (thema's)
Windows meldingen Uitschakelen nadat bestand is gedownload! (Spotnet Classic 1.9.0.9 /1.9.1.0)
Spotnet Backup incl. Spotnet gebruikers ID
Spotnet Removal Tool
SpotLite skins (thema's)
Windows meldingen Uitschakelen nadat bestand is gedownload! (Spotnet Classic 1.9.0.9 /1.9.1.0)
-
- Berichten: 8
- Lid geworden op: 30 dec 2011, 11:04
- Reputation: 0
- Usenet: spotnet
- Internet: kpn
Re: object wijziging ?
Dank voor je support Ypsos, helaas nu ander probleem, downloaden lukt niet.
Weet je een oplossing ?
OS: Windows 10 Home (v10.0.19045) | X64 | | Nederlands
Windows directory: C:\WINDOWS
Processor: Intel(R) Core(TM) i7-7500U CPU @ 2.70GHz
Geïnstalleerd geheugen (RAM): 8 GB
Microsoft Net Framework 4 v4.8.09037
Anti-Virus/Firewall: Avira Security - Ingeschakeld
C:\WINDOWS\System32\ieframe.dll v11.0.19041.4474
ieframe.dll gemaakt op: 31-05-2024 09:23 | gewijzigd: 31-05-2024 09:23
D:\Program Files\Spotnet\Spotnet.exe v1.9.0.9 | SABnzbd.exe v4.3.2
Downloadknop: Downloaden (ongewijzigd)
Weet je een oplossing ?
OS: Windows 10 Home (v10.0.19045) | X64 | | Nederlands
Windows directory: C:\WINDOWS
Processor: Intel(R) Core(TM) i7-7500U CPU @ 2.70GHz
Geïnstalleerd geheugen (RAM): 8 GB
Microsoft Net Framework 4 v4.8.09037
Anti-Virus/Firewall: Avira Security - Ingeschakeld
C:\WINDOWS\System32\ieframe.dll v11.0.19041.4474
ieframe.dll gemaakt op: 31-05-2024 09:23 | gewijzigd: 31-05-2024 09:23
D:\Program Files\Spotnet\Spotnet.exe v1.9.0.9 | SABnzbd.exe v4.3.2
Downloadknop: Downloaden (ongewijzigd)
- Spoiler: show
-
- Berichten: 8
- Lid geworden op: 30 dec 2011, 11:04
- Reputation: 0
- Usenet: spotnet
- Internet: kpn
Re: object wijziging ?
Krijg deze melding van Sabnzb:
WAARSCHUWING een paar seconden geleden API-sleutel ontbreekt; vul de API-sleutel van 'Configuratie' => 'Algemeen' in bij het externe programma: 127.0.0.1 [Spotnet 1.9.0.9]
WAARSCHUWING een paar seconden geleden API-sleutel ontbreekt; vul de API-sleutel van 'Configuratie' => 'Algemeen' in bij het externe programma: 127.0.0.1 [Spotnet 1.9.0.9]
WAARSCHUWING een paar seconden geleden API-sleutel ontbreekt; vul de API-sleutel van 'Configuratie' => 'Algemeen' in bij het externe programma: 127.0.0.1 [Spotnet 1.9.0.9]
WAARSCHUWING één minuut geleden API-sleutel ontbreekt; vul de API-sleutel van 'Configuratie' => 'Algemeen' in bij het externe programma: 127.0.0.1 [Spotnet 1.9.0.9]
WAARSCHUWING een paar seconden geleden API-sleutel ontbreekt; vul de API-sleutel van 'Configuratie' => 'Algemeen' in bij het externe programma: 127.0.0.1 [Spotnet 1.9.0.9]
WAARSCHUWING een paar seconden geleden API-sleutel ontbreekt; vul de API-sleutel van 'Configuratie' => 'Algemeen' in bij het externe programma: 127.0.0.1 [Spotnet 1.9.0.9]
WAARSCHUWING een paar seconden geleden API-sleutel ontbreekt; vul de API-sleutel van 'Configuratie' => 'Algemeen' in bij het externe programma: 127.0.0.1 [Spotnet 1.9.0.9]
WAARSCHUWING één minuut geleden API-sleutel ontbreekt; vul de API-sleutel van 'Configuratie' => 'Algemeen' in bij het externe programma: 127.0.0.1 [Spotnet 1.9.0.9]
-
- Moderator Team Lid
- Berichten: 1417
- Lid geworden op: 28 feb 2011, 08:06
- Topics answered: 10
- Reputation: 19
Re: object wijziging ?
Zie trouwens dat je nu Sunny Usenet gebruikt, met KPN had je die "API-sleutel ontbreekt meldingen" niet?bertje1 schreef:Dank voor je support Ypsos, helaas nu ander probleem, downloaden lukt niet.
Weet je een oplossing ?
Na het invullen van de Sunny Usenet gegevens / (veranderen van usenet provider), heb je toen Spotnet opnieuw opgestart of meteen iets proberen te downloaden?
Eerst even die "Bijwerken modulus/spotter ID" oplossen.
spotmodulus.db hernoemen: (opnieuw aanlaten maken door Spotnet)
Sluit Spotnet Classic
kopieer onderstaande code:
Code: Selecteer alles
ren "%ProgramData%\spotnet\spotmodulus.db" "spotmodulus.old"
Ga naar Start
- Typ in het zoekveld cmd
- druk op <enter>
- Windows Opdrachtprompt scherm verschijnt nu
- Rechtsklik in het zwarte "Opdrachtprompt" scherm en kies plakken
- druk op <enter>
- type "exit" (klaar met hernoemen)
Is de foutmelding "Bijwerken modulus/spotter ID" verdwenen?
API-sleutel ontbreekt; <- @mesa57 kun jij hier eens naar kijken?
Spotnet (Classic) 1.9.1.1
Spotnet Backup incl. Spotnet gebruikers ID
Spotnet Removal Tool
SpotLite skins (thema's)
Windows meldingen Uitschakelen nadat bestand is gedownload! (Spotnet Classic 1.9.0.9 /1.9.1.0)
Spotnet Backup incl. Spotnet gebruikers ID
Spotnet Removal Tool
SpotLite skins (thema's)
Windows meldingen Uitschakelen nadat bestand is gedownload! (Spotnet Classic 1.9.0.9 /1.9.1.0)
-
- Berichten: 8
- Lid geworden op: 30 dec 2011, 11:04
- Reputation: 0
- Usenet: spotnet
- Internet: kpn
-
- Berichten: 8
- Lid geworden op: 30 dec 2011, 11:04
- Reputation: 0
- Usenet: spotnet
- Internet: kpn
-
- Moderator Team Lid
- Berichten: 1417
- Lid geworden op: 28 feb 2011, 08:06
- Topics answered: 10
- Reputation: 19
Re: object wijziging ?
Weer een stap verder
Geen ramp komt goed.
Nog even antwoord op de vragen geven:
met KPN had je die "API-sleutel ontbreekt meldingen" niet?
"Bijwerken modulus/spotter ID" melding is verdwenen?
OP het moment heb ik weinig tijd om complete verhalen te schrijven.
Ga in Spotnet Classic naar Help
-> Help -> FAQ: SABnzbd:
Oeps Fout tijdens het starten van SABnzbd: bekijk de logfile.
Deze doorlezen
De ingebouwde nieuwsreader SABnzbd kan niet gestart worden zie: FAQ's
-
-
Mogelijke oorzaken
Geen ramp komt goed.
Nog even antwoord op de vragen geven:
met KPN had je die "API-sleutel ontbreekt meldingen" niet?
"Bijwerken modulus/spotter ID" melding is verdwenen?
OP het moment heb ik weinig tijd om complete verhalen te schrijven.
Ga in Spotnet Classic naar Help
-> Help -> FAQ: SABnzbd:
Oeps Fout tijdens het starten van SABnzbd: bekijk de logfile.
Deze doorlezen
De ingebouwde nieuwsreader SABnzbd kan niet gestart worden zie: FAQ's
-
-
Mogelijke oorzaken
Spotnet (Classic) 1.9.1.1
Spotnet Backup incl. Spotnet gebruikers ID
Spotnet Removal Tool
SpotLite skins (thema's)
Windows meldingen Uitschakelen nadat bestand is gedownload! (Spotnet Classic 1.9.0.9 /1.9.1.0)
Spotnet Backup incl. Spotnet gebruikers ID
Spotnet Removal Tool
SpotLite skins (thema's)
Windows meldingen Uitschakelen nadat bestand is gedownload! (Spotnet Classic 1.9.0.9 /1.9.1.0)