Pagina 1 van 5
KPN: Oeps, Geen toegang
Geplaatst: 07 jul 2011, 17:31
door Dathon
Support Request Template
Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.7.4
Wat is je besturingssysteem?: Windows 7
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: Kpn/Planet
Welke Internet Provider heb je?: KPN/Planet
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: ESET Smart
Met welk programma download je?: Spotnet
Wanneer begon je probleem?: Vandaag
Geef een beschrijving van je probleem.: Krijg foutmelding "Oeps, Geen Toegang"
XML bestand.: Geen antwoord gegeven
Zoals aangegeven als ik Spotnet opstart geeft hij deze melding wanneer hij op zoek gaat naar nieuwe spots. Gisteren werkte het zoals normaal (wat je verstaat onder normaal met KPN
), en ik start spotnet nu op en krijg deze melding. Welke provider ik ook invul al dan niet met wachtwoord/gebruiken blijft hij deze melding geven.
Wat is er mis
Tag op Probleem gezet
- Bulletproof
Re: Oeps, Geen toegang
Geplaatst: 07 jul 2011, 17:38
door kerijaan
ja Hier Ook Vamiddag Had ik Helemaal Geen Probleem En Nu Krijg ik Ook De Melding Geen Toegang.Oh Ja ik Heb Ook KPN Hoop Dat iemand Ons weer Kan Helpen.
Re: Oeps, Geen toegang
Geplaatst: 07 jul 2011, 17:49
door Bulletproof
Zou je het volgende eens willen testen:
-1 Hernoem de map C:/ProgramData/Spotnet naar C:/ProgramData/Spotnet.bck (dit is een verborgen map, dus die moeten wel zichtbaar zijn in windows)
-2 verwijder spotnet middels configuratiescherm/programma verwijderen
-3 Het register opschonen met behulp van CCleaner of Tuneup Utillities
-4 Spotnet 1.7.4 opnieuw installeren.
Start Spotnet weer op, vul je servergegevens in en spotnet zal automatisch gaan bijwerken. Als dit voltooid is, graag het automatisch bijwerken uitschakelen, aangezien dit wat problemen kan veroorzaken.
Laat je even wat weten of het gelukt is?
Re: Oeps, Geen toegang
Geplaatst: 07 jul 2011, 18:01
door oele84
Voor mij het zelfde en ook KPN als provider,maar niet ingesteld daar heb ik usenet voor genomen want die rakkers van de kpn laten je de snelheid van glas niet benutten.
De spots tellen ook af van 51.888 nu naar 51.882 Kweet niet wat ik er mee aan moet of van wat ik verkeerd doe.
Wie weet waar,wat,en hoe.
Of andere provider nemen
Gr.Oele
Re: Oeps, Geen toegang
Geplaatst: 07 jul 2011, 18:06
door oele84
1 Hernoem de map C:/ProgramData/Spotnet naar C:/ProgramData/Spotnet.bck (dit is een verborgen map, dus die moeten wel zichtbaar zijn in windows)
-2 verwijder spotnet middels configuratiescherm/programma verwijderen
-3 Het register opschonen met behulp van CCleaner of Tuneup Utillities
-4 Spotnet 1.7.4 opnieuw installeren.
Start Spotnet weer op, vul je servergegevens in en spotnet zal automatisch gaan bijwerken. Als dit voltooid is, graag het automatisch bijwerken uitschakelen, aangezien dit wat problemen kan veroorzaken.
Reeds al meerdere malen gedaan maar het helpt niet!
En zowel op xp-win7-als mac
Re: Oeps, Geen toegang
Geplaatst: 07 jul 2011, 18:06
door redarmy
@bulletproof.
je oplossing is niet gelukt hier. Ook ik heb kpn
Re: Oeps, Geen toegang
Geplaatst: 07 jul 2011, 18:42
door Edward Hoekstra
Ik heb Spotnet net weer opnieuw geinstalleerd, maar heeft niks geholpen. Laatste paar dagen krijg ik steeds vaker problemen met Spotnet, dit is niet de eerste keer deze weer dat ik Spotnet opnieuw installeer.
Re: Oeps, Geen toegang
Geplaatst: 07 jul 2011, 19:31
door pip
hee ik heb sinds vanmiddag ook geen toegang meer, al tijdens downloaden film,
die nu ook niet verder gedownload wordt zit ook bij kpn
ik heb sings 4 weken een en ander laten installeren
en het ging prima, kan t nog dat er ineens wel toegang komt of moet
ik hier opnieuw iemand voor latenkomen
Re: Oeps, Geen toegang
Geplaatst: 07 jul 2011, 19:38
door coreos1964
Ook hier KPN glasvezel, gisteren werkte alles perfect nu "oeps geen toegang". Opnieuw geïnstalleerd, helpt niets !
Re: Oeps, Geen toegang
Geplaatst: 07 jul 2011, 20:19
door Bulletproof
Ik denk niet dat het probleem bij spotnet ligt aangezien meerdere met als usenetprovider kpn hebben. Het lijkt me handig om hiervoor even contact op te nemen met kpn.
Mvg,
Bulletproof
edit:
Zelf heb ik de foutmelding ook